• 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Arkadaşlar sultan papağanımın cinsiyeti yaşı ve türünü söyleyebilir misiniz?
#1
arkadaşlar kuşu alalı 6 gün oldu yüzü sararmaya başladı. bu kadar sarılık yoktu.
1 haftada sırtıma kondu ve elimden yemek yiyor
[Resim: 5was5z.jpg]
[Resim: 34fo6wz.jpg]
[Resim: 13z7akw.jpg]

#2
ben bu kuşun dişi olduğunu düşünüyorum. grey cinsi. gaga kısmından dolayı 6 aydan daha büyük bir kuş olduğunu düşünüyorum. dolayısıyla tüylerini şimdiye değiştirmiş yüzü sarıya dönmüş olmalıydı erkek olması için. eğer hatam varsa tecrübeli arkadaşlar düzeltecektir

#3
çok tatlı maşallah ufacıkya le bu Smile yüzü daha fazla sararısa erkek olacaktır, çok net değil resimler ama ufak görünüyor.

KÜÇÜK AİLEM: http://www.sultanpapaganlari.com/konu-kucuk-ailem.html

Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız [Resim: http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif] butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.
#4
kuşu tanıdık bi petshoptan aldım 5-6 haftalık demişti 1-2 haftada onda kalsa 1 haftadırda bende 2 aylık falan bana daha tüy değişimi yapmadı dedi bu aralar kuş baya tüy döküyove yüzü bu kadar bile sarı değildi dişi ötüşü duyduğunda çıldırıyor erkek sesi duydugunda tepki vermiyo versede çok az

#5
Türü normal gray.Cinsiyeti dişi.Maşallah çok şirin allah sahibine bağışlasın.

#6
(16.02.2013, Saat:01:29)ipuah demiş ki: kuşu tanıdık bi petshoptan aldım 5-6 haftalık demişti 1-2 haftada onda kalsa 1 haftadırda bende 2 aylık falan bana daha tüy değişimi yapmadı dedi bu aralar kuş baya tüy döküyove yüzü bu kadar bile sarı değildi dişi ötüşü duyduğunda çıldırıyor erkek sesi duydugunda tepki vermiyo versede çok az

5-6 aylık kuşun çoktaan cinsiyetinin belli olması gerekirdi, petshopçu tanıdıksa eğer ya yanlış biliyor yada anlayamadığım başka bişey var, çünkü şu an görünüş itibari ile dişi, ama eğer yüzü sararıve tüylerini sökerse erkektir, gagasının ve ayaklarının daha net fotosunu okoyarmısın katmanı varmı gagada.

KÜÇÜK AİLEM: http://www.sultanpapaganlari.com/konu-kucuk-ailem.html

Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız [Resim: http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif] butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  8 Aylık kusum cinsiyeti ne yardım ci olurmusunuz Kamilnahide 4 160 5 saat önce
Son Mesaj: Gogopesttgo
Bilgi yeni aldığım sultan qodfatheR 5 88 11 saat önce
Son Mesaj: Onur Ermiş
  Yaşı hakkımda yardım edermisiniz erayigdeli 7 124 28.04.2017, Saat:13:30
Son Mesaj: erayigdeli
  cinsiyeti ve yaşı hakkında bilgi alabilir miyim arkadaşlar miracmusmul61 3 76 28.04.2017, Saat:05:54
Son Mesaj: miracmusmul61
  Sultan Papağanın Disimi Erkekmi Arkadaşlar Kamilnahide 13 535 26.04.2017, Saat:22:17
Son Mesaj: Kamilnahide
  Cinsiyeti ne olabilir..? badkit 6 144 26.04.2017, Saat:18:50
Son Mesaj: papi_35
  2 aylık acaba cinsiyeti nedir xkaan27x 4 131 25.04.2017, Saat:18:14
Son Mesaj: xkaan27x
  Cinsiyet ve Yaşı yardım. ElestiriBey 4 98 25.04.2017, Saat:12:48
Son Mesaj: raifmeric
Exclamation fotoğraftaki sultan papağanı hediye geldi yaşından şüpheliyim gametab5 1 100 25.04.2017, Saat:00:56
Son Mesaj: newceri
  Papağanımın cinsiyeti belirlenemiyor ErtugrulSahin 2 144 23.04.2017, Saat:20:09
Son Mesaj: ErtugrulSahin



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi