• 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
arkadaşlar gözüne sizde bi bakar mısınız ? :(
#1
önceki konularımda da diğer sultanımın gözünde kızarmayla başlayan bi sorun olmuştu onu paylaşmıştım.. onu yavaş yavaş atlatıyoruz fakat büyük olan papağanım polat ın gözünde sanki kızarma meydana gelmiş. genta göz damlası kullanıyorum 2 gündür fakat sanki gün geçtikçe daha kötü oluyor Sad halbuki ayrı kafeslerde tutuyorum . yan yana gelmelerinide engelledim .s polatın kafesini iyice temizledim. bi kaç foto ve video attım aceleyle.. bi bakarsanız sevinirim.s
[img][Resim: 2m7cbwl.jpg][/img]
[img][Resim: 1tswur.jpg][/img]

http://www.youtube.com/watch?v=FV8CK4MqO...e=youtu.be bu da videosu ...

#2
geçmiş olsun apache'min gözündede vardı baya kuşta var salgın gibi sanki
gentayı sabah akşam kullanın en az 5 gün en fazla 10 gün kullanın
eğer geçmezse terramycin i aynı şekilde sabah akşam göz etrafına sürün

#3
(22.08.2013, Saat:19:16)apache demiş ki: geçmiş olsun apache'min gözündede vardı baya kuşta var salgın gibi sanki
gentayı sabah akşam kullanın en az 5 gün en fazla 10 gün kullanın
eğer geçmezse terramycin i aynı şekilde sabah akşam göz etrafına sürün

tüy dökülmesinde başka bişey istemiyorum. Sad diğer sultanımın tüyleride döküldü biraz inanın çok kötü durumda anca toparlıyo.

#4
(22.08.2013, Saat:19:23)p.can demiş ki:
(22.08.2013, Saat:19:16)apache demiş ki: geçmiş olsun apache'min gözündede vardı baya kuşta var salgın gibi sanki
gentayı sabah akşam kullanın en az 5 gün en fazla 10 gün kullanın
eğer geçmezse terramycin i aynı şekilde sabah akşam göz etrafına sürün

tüy dökülmesinde başka bişey istemiyorum. Sad diğer sultanımın tüyleride döküldü biraz inanın çok kötü durumda anca toparlıyo.

dökülmez inş genta steril bir göz damlası terramycin antibiyotik bazlı steril krem bir an önce iyileşirler inş tekrar geçmiş olsun

#5
(22.08.2013, Saat:19:27)apache demiş ki:
(22.08.2013, Saat:19:23)p.can demiş ki:
(22.08.2013, Saat:19:16)apache demiş ki: geçmiş olsun apache'min gözündede vardı baya kuşta var salgın gibi sanki
gentayı sabah akşam kullanın en az 5 gün en fazla 10 gün kullanın
eğer geçmezse terramycin i aynı şekilde sabah akşam göz etrafına sürün

tüy dökülmesinde başka bişey istemiyorum. Sad diğer sultanımın tüyleride döküldü biraz inanın çok kötü durumda anca toparlıyo.

dökülmez inş genta steril bir göz damlası terramycin antibiyotik bazlı steril krem bir an önce iyileşirler inş tekrar geçmiş olsun

teşekkürler..

#6
geçmiş olsun.gerekli bilgileri arkadaşımız paylaşmış.umarım çabucak toparlar sultanların Sad



Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  arkadaslar gozdeki problem nedir tuymu kacmis yoksa baska birseymi var? can.tm 0 30 Dün, Saat:21:32
Son Mesaj: can.tm
  Acil Yardım eder misiniz ? vetonur 27 792 28.02.2017, Saat:14:44
Son Mesaj: vetonur
  Kusumun ayagi yaralandı bir bakar misiniz? alic 7 491 26.02.2017, Saat:09:04
Son Mesaj: nil sip
  arkadaşlar kuşumun kac aylık oldugunu ögrenmem lazım yardım edin yenı aldım ege1743 2 223 18.01.2017, Saat:01:37
Son Mesaj: candark4349
  Bana yardım eder misiniz ? Lütfen çok ihtiyacım var . Selinege 4 331 31.12.2016, Saat:02:12
Son Mesaj: Ayşe32
  Bilgili arkadaşlar acil yardım ulytau 2 327 04.11.2016, Saat:08:38
Son Mesaj: HarunÇ
  Arkadaşlar Cinsiyet Nedir Erdem3367 1 290 27.08.2016, Saat:17:43
Son Mesaj: Erdem3367
  arkadaşlar acil lütfen yardım rıfkı14 4 400 30.06.2016, Saat:02:00
Son Mesaj: aytaç1993
  Durum Vahim Arkadaşlar Kavinsky 3 456 16.06.2016, Saat:18:30
Son Mesaj: hks
  ACİL YARDIM ARKADAŞLAR İst_Enes 9 804 04.04.2016, Saat:16:38
Son Mesaj: HarunÇ



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi