Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

meto55 avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Arkadaslar evde 1 cift jmbo üretmeyi düsnyrm


 Konu: Arkadaslar evde 1 cift jmbo üretmeyi düsnyrm
 Tarih: 16.07.2013, Saat:12:19
#1
Tecrübelli arkadslar yardmcı olablrlerse sevrm ama herkesn fikrini sylesn benm için önmli

kendm yavru jmbo alıp bi kafste büyüterek mi eş yapm yksa hazr es takım mı alim ?

Jmbolarn verimi nasldr ? Hazır es takm alsm dha önce yavru alndgını nasl anlarm ?
 Konu: Cvp: Arkadaslar evde 1 cift jmbo üretmeyi düsnyrm
 Tarih: 16.07.2013, Saat:12:31
#2
Kesinlikle yavru al seni kandırma ihtimalleri çok büyük önceden yumurtladığını anlayamazsın.Bence sen 1 dişi 1 erkek al kafese koy 1 yıl bekleme süren olcak 8 aylık ve üstü olunca yuvalık tak jumbo üretimi daha zordur(zahmetlidir)dayım üretiyodu eskiden ondan biliyom.
 Konu: Cvp: Arkadaslar evde 1 cift jmbo üretmeyi düsnyrm
 Tarih: 16.07.2013, Saat:12:34
#3
bi önce ki konundan devam etsen daha iyi olabilirdi. şimdi buraya da yazan çıkacak diğer konuya da.
sürekli yavru veren dişi yıpranır ve ölür. zaten ilk başta 4-5 yumurta yapan yavru çıkaran kuş daha sonraları 2-3 yavruya düşürebiliyor. sanırım yorgunlukla alakalı bir durum. daha önce babamla ben hobi olarak muhabbet yavrusu alıyorduk ( 2 tane çiftimiz vardı ) ve kolu komşuya akrabaya hediye ediyorduk. Türkiye'nin bir çok iline yavrularımız gitmişti. bu hayvanların bakımı da var. emek harcamak gerekiyor, ilgi istiyor. maması v.s. derken illa ki bi ekstra maddi gider olacaktır.
demem o ki tek bir çift kuşla para kazanmanız yada kâr yapmanız zor. yada çok cüzzi rakamlarda kâr edersiniz ki bence emeğinizi karşılamaz.
 Konu: Cvp: Arkadaslar evde 1 cift jmbo üretmeyi düsnyrm
 Tarih: 16.07.2013, Saat:12:42
#4
Bence üretmeyi değil beslemeyi düşünün.
Forum Kuralları               İlan Kuralları               Konu Açma Kuralları

                        Acil Yazarsan Geç Cevap Alabilirsin.
 Konu: Cvp: Arkadaslar evde 1 cift jmbo üretmeyi düsnyrm
 Tarih: 16.07.2013, Saat:12:47
#5
Arkadaslar amacım cok fzla kar degl sadece zararm olmasn yetr bnce dolandırıcılarn tuzagına düsmemek için yavru almayı dünyrm o zamnda cok bekliyrm ama yavru alcm Smile
 Konu: Cvp: Arkadaslar evde 1 cift jmbo üretmeyi düsnyrm
 Tarih: 16.07.2013, Saat:17:14
#6
(16.07.2013, Saat:12:42)Emirrr demiş ki: Bence üretmeyi değil beslemeyi düşünün.

Aynen öyle
 Konu: Cvp: Arkadaslar evde 1 cift jmbo üretmeyi düsnyrm
 Tarih: 16.07.2013, Saat:19:53
#7
35 Günlük jmbo alcm ese atmayı düsüyrm mantıklı mıdır ? Atma sebebm 3-4 aylk olnca es seciolr es sectkleri içinde 3-4 tane olması lazm ama o kadarını alcak maddi durumm yk
35 gnlkken aynı kafesde besleyp 7-8 aylk olncada yuvalık takmayı düsünyrm szce olr mu ?
 Konu: Cvp: Arkadaslar evde 1 cift jmbo üretmeyi düsnyrm
 Tarih: 17.07.2013, Saat:09:08
#8
Metin Bey kusura bakmayın ama sizi bir süreliğine engellemek durumundayım. Forumun genel işleyişine uyana kadar konu açmanızı ve mesaj yazmanızı engelliyorum. Daha önce de birkaç kez uyarılmıştınız. Msn ağzı, chat tarzı yazıları burada kimse kullanmıyor, sizde kullanmayın.
http://www.sultanpapaganlari.com/konu-35...#pid168335

Uyarıdan sonra da, bildiğinizi okumaya devam ediyorsunuz. Kelimeleri tam olarak yazmaya karar verirseniz, özel mesajla bilgi verin engelleri hep beraber kaldıralım ..
 Konu: Cvp: Arkadaslar evde 1 cift jmbo üretmeyi düsnyrm
 Tarih: 17.07.2013, Saat:10:52
#9
üretimi tek kuşla kar etmeniz açıkçası çok zor görünüyor
 


Arkadaslar evde 1 cift jmbo üretmeyi düsnyrm konusu
Arkadaslar evde 1 cift jmbo üretmeyi düsnyrm Konusunun Linki Direk Link
Arkadaslar evde 1 cift jmbo üretmeyi düsnyrm Konusunun HTML Kodu HTML Link
Arkadaslar evde 1 cift jmbo üretmeyi düsnyrm Konusu BBCode Linki BBCode Link
Arkadaslar evde 1 cift jmbo üretmeyi düsnyrm Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Acil yardım arkadaşlar ümit21 1 153 05.02.2017, Saat:10:22
Son Mesaj: paşa40
  Merhaba arkadaşlar 23 derece havada kusuma banyo? Kivim benim 3 497 05.06.2016, Saat:16:30
Son Mesaj: brkerdgn
  Arkadaşlar Cinsiyeti Nedir ? TuhafAdam 1 685 12.10.2014, Saat:23:22
Son Mesaj: yasin8446
  arkadaslar anneden ayirmalimiyim? sinanhadise 8 1,134 02.03.2014, Saat:18:57
Son Mesaj: Seyduna
  cift denildi ama ZaZa 9 1,160 28.09.2013, Saat:14:22
Son Mesaj: BuLutBey
  Arkadaşlar Muhabbet Kuşumun Cinsiyeti Nedir? gökhan71 15 2,792 12.09.2013, Saat:13:28
Son Mesaj: mehmet yılmaz
Wink arkadaşlar buda benim kşuum adı zampara corvus 2 818 05.09.2013, Saat:20:57
Son Mesaj: corvus
  35 gnlk jmbo ese atılıt mı ? meto55 2 486 16.07.2013, Saat:19:23
Son Mesaj: Er-Han
  Çift muhabbet kuşlarımdan biri hasta :-( ( resimli ) myigitoguz 10 2,153 26.06.2013, Saat:16:50
Son Mesaj: myigitoguz
  çift cere rengi ugurgenc 5 920 22.05.2013, Saat:10:32
Son Mesaj: apageon



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status