Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

caner8190 avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Arkadaşlar bugün benim sultanım ciyak ciyak ötmeye başladı :)


 Konu: Arkadaşlar bugün benim sultanım ciyak ciyak ötmeye başladı :)
 Tarih: 27.12.2012, Saat:13:44
#1
Alalı 1 hafta oldu Sizce Eğitim zamanı geliyormu Cvplarınızı bekliyorum.
 Konu: Cvp: Arkadaşlar bugün benim sultanım ciyak ciyak ötmeye başladı :)
 Tarih: 27.12.2012, Saat:14:00
#2
şimdi ne tatlıdır o
 Konu: Cvp: Arkadaşlar bugün benim sultanım ciyak ciyak ötmeye başladı :)
 Tarih: 27.12.2012, Saat:14:06
#3
valla kardeşim ben de yeni beslemeye başladım hiç bir fikrim yok yanlız bide konu açamıyorsun Adminden yardım iste en son ihtimal bu linkteki adresi yaz gruba katıl oraya yazarsan yardımcı olmaya çalışırlar ben bilsem emin ol yardım ederdim
 Konu: Cvp: Arkadaşlar bugün benim sultanım ciyak ciyak ötmeye başladı :)
 Tarih: 27.12.2012, Saat:14:09
#4
caner kardeşim ötüşü size ve ortama alıştıgı anlamına gelir. egitime başlanabilir.
 Konu: Cvp: Arkadaşlar bugün benim sultanım ciyak ciyak ötmeye başladı :)
 Tarih: 27.12.2012, Saat:14:11
#5
Başlıyabilirsemde hangi eğitimi nasıl vermem gerekiyo bide hayvanı ilk haftadan da sık boğaz edip kendimden soğutmak istemiyorum.Smile
 Konu: Cvp: Arkadaşlar bugün benim sultanım ciyak ciyak ötmeye başladı :)
 Tarih: 27.12.2012, Saat:14:15
#6
evcilleştirme ve egitim bölümünü okuyunuz!
 Konu: Cvp: Arkadaşlar bugün benim sultanım ciyak ciyak ötmeye başladı :)
 Tarih: 27.12.2012, Saat:14:16
#7
valla sormayan Dişçiye gitmiştim 2 saat gelmedim bi geldim beni gördü çocuklar gibi sevinmeye başladı yani bana öyle geldi sanırım Smile

Bakıyorum ama herkes farklı metod deniyor ondan sordum her yiğidin yoğurt yiyişi farklıdır yoksa ona her gün bakıyorum Smile
 Konu: Cvp: Arkadaşlar bugün benim sultanım ciyak ciyak ötmeye başladı :)
 Tarih: 27.12.2012, Saat:14:34
#8
varlığınıza alışmış demek sıpacık Smile ne güzel. yavaş yavaş beslemeye başlayın meyve uzatın tellerin arasından dal darı alın pek seviyorlar kendileri dal darıyı.

dal darı samimiyetinizi arttırmaya yardımcı olacaktır.
Kuşlarınızı veterinere götürün,onlar size muhtaç.

yakışıklı piedim dengesiz kuşum boncuk Male
lutino jessica Female

[Resim: http://img194.imageshack.us/img194/2257/qbqi.jpg]


 Konu: Cvp: Arkadaşlar bugün benim sultanım ciyak ciyak ötmeye başladı :)
 Tarih: 27.12.2012, Saat:15:05
#9
(27.12.2012, Saat:14:34)missdance demiş ki: varlığınıza alışmış demek sıpacık Smile ne güzel. yavaş yavaş beslemeye başlayın meyve uzatın tellerin arasından dal darı alın pek seviyorlar kendileri dal darıyı.

dal darı samimiyetinizi arttırmaya yardımcı olacaktır.

en yabani kuşu bile dize getirebiliyor Smile ama en önemli sabretmek bence
 Konu: Cvp: Arkadaşlar bugün benim sultanım ciyak ciyak ötmeye başladı :)
 Tarih: 27.12.2012, Saat:15:07
#10
evet sabır sabır Smile sen bu gidişle çatlarsın ama ceren seninki biraz artizzzz Acik-agizli-gulumseme
Kuşlarınızı veterinere götürün,onlar size muhtaç.

yakışıklı piedim dengesiz kuşum boncuk Male
lutino jessica Female

[Resim: http://img194.imageshack.us/img194/2257/qbqi.jpg]


 


Arkadaşlar bugün benim sultanım ciyak ciyak ötmeye başladı :) konusu
Arkadaşlar bugün benim sultanım ciyak ciyak ötmeye başladı :) Konusunun Linki Direk Link
Arkadaşlar bugün benim sultanım ciyak ciyak ötmeye başladı :) Konusunun HTML Kodu HTML Link
Arkadaşlar bugün benim sultanım ciyak ciyak ötmeye başladı :) Konusu BBCode Linki BBCode Link
Arkadaşlar bugün benim sultanım ciyak ciyak ötmeye başladı :) Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  2 yaşındaki dişi sultanım ve 5 aylik yavru erkek sultanım slhgnss 5 241 16.02.2017, Saat:10:35
Son Mesaj: slhgnss
  erkek sultanım yeni aldığım diliye vuruyor oğuz gormus 2 299 09.10.2016, Saat:04:49
Son Mesaj: oğuz gormus
  Huysuz Dişi Sultanım gonmark 6 427 08.09.2016, Saat:17:26
Son Mesaj: szr
  Sultanım konuşmayı unuttu Bhalef 4 320 29.08.2016, Saat:14:56
Son Mesaj: Bhalef
  Sultanım ne demeye çalışıyor ? Symbiote 5 500 30.05.2016, Saat:22:55
Son Mesaj: hks
  Arkadaşlar 3 ay oldu hala alışmadı resmen kafayı yedirir. stevejobs25 13 1,133 11.05.2016, Saat:11:38
Son Mesaj: Feyza Nur
  arkadaşlar yaş ve cinsiyet konusunda yardım MayoneZ 7 729 25.04.2016, Saat:18:49
Son Mesaj: MayoneZ
  sultanım çok agresif utkublgrc 4 612 18.03.2016, Saat:19:35
Son Mesaj: utkublgrc
Fikir Acil yardim edin Bugün fikrinize ihtiyacim var..... Cevdetefe54 4 494 11.03.2016, Saat:14:53
Son Mesaj: Cevdetefe54
  yavru sultanım çok korkak (:(: kapo1967 7 663 09.02.2016, Saat:14:55
Son Mesaj: kapo1967



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status