Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

çakırxy avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- arkadaşlar arabayı duvara çarptım babama ne dicem


 Konu: arkadaşlar arabayı duvara çarptım babama ne dicem
 Tarih: 19.06.2012, Saat:13:04
#1
arkadaşlar arabayı duvara çarptım babama ne dicem bi yardımcı olurmusunuz ya farı komple kırıldı bizim binanın duvarına vurdum
Ara
 Konu: Cvp: arkadaşlar arabayı duvara çarptım babama ne dicem
 Tarih: 19.06.2012, Saat:14:02
#2
Geçmiş olsun. Bir tek farsa iyi. Babana durumu anlatacaksın tabiki.. Hatalar insanlar için.
 Konu: Cvp: arkadaşlar arabayı duvara çarptım babama ne dicem
 Tarih: 19.06.2012, Saat:14:16
#3
Geçmiş olsun Cana geleceğine mala glsin cigerim
PEARL BOY CEMİL!!!
Ara
 Konu: Cvp: arkadaşlar arabayı duvara çarptım babama ne dicem
 Tarih: 19.06.2012, Saat:14:33
#4
Seçenek 1) - Baba farı kırmışlar !!!???

Seçenek 2) - Baba yaşlandın artık ,bırak ben kullanıyım bak farı mahvetmişsin eve çıkarken gördümSmile

Seçenek 3) - Baba bizim arabanın farı varya ?
Evet noldu canım oğlum.
Artık yok !!!!
Ara
 Konu: Cvp: arkadaşlar arabayı duvara çarptım babama ne dicem
 Tarih: 19.06.2012, Saat:14:45
#5
güzel seçenek ler 2. seçenek süperr Smile ama anneme söyledim annem bişey demedide akşam baban gelince onla konuşursun dedi artık neder bilmem dedi ya bi anda oldu işte artık babamla konuşcam napar bilmem ii tarafına gelirsem seslenmezde kötü tarafına gelirsem kötü olurr ii ki tampona falan bişi olmadı ya yoksa akşam b*k yediydim gerçi gene yedimde bakmayın akşam bizim evde boxs maçı var biletler 5 lira gelinde farın parasını çıkarıyım Smile
(19.06.2012, Saat:14:02)Er-Han Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Geçmiş olsun. Bir tek farsa iyi. Babana durumu anlatacaksın tabiki.. Hatalar insanlar için.

saholun erhan bey evet artık akşam babamla konuşcam
(19.06.2012, Saat:14:16)sansabas Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Geçmiş olsun Cana geleceğine mala glsin cigerim

sağol ali abi pek fazla büyük bişey yok ama akşama dayımgile gitmeyi düşünüyom artık
Ara
 Konu: Cvp: arkadaşlar arabayı duvara çarptım babama ne dicem
 Tarih: 19.06.2012, Saat:15:33
(Son Düzenleme: 19.06.2012, Saat:15:34, Düzenleyen: Alpdna.)
#6
Gecmiş Olsun Murat Smile,ben yapmış olsam babama söyledigimde alcam cevap şu olur

Sağlık Olsun Oğlum,Önemli değil Üzülme..sana birşey olmasın yeter...

Büyük ihtimal senin alcan cevapta bu tip şeyler olur Smile Bence Yalan söyleme...
Sorularınız İçin Lütfen Özel Mesaj Atmayınız, Uygun Başlık İle Uygun Katagoriye Konu Açarak Sorunuz.http://www.sultanpapaganlari.com/images/icons/uyari.gif

Bilgi-Kaynak Bkz: Özel Mesajlar Hakkında URL'ye Git
 Konu: Cvp: Cvp: arkadaşlar arabayı duvara çarptım babama ne dicem
 Tarih: 19.06.2012, Saat:15:37
#7
(19.06.2012, Saat:15:33)SERHAT Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Gecmiş Olsun Murat Smile,ben yapmış olsam babama söyledigimde alcam cevap şu olur

Sağlık Olsun Oğlum,Önemli değil Üzülme..sana birşey olmasın yeter...

Büyük ihtimal senin alcan cevapta bu tip şeyler olur Smile Bence Yalan söyleme...

Ben Pek Sanmıyorum Acik-agizli-gulumseme Ama Arabayı Vermiş Sonuçta Oda Var Smile Bnm Babam Arabayıda Vermiyo Verse Üzerine Bide Çarpsam Camda Atar Heralde Acik-agizli-gulumseme
*İsim: Spartalı
*Yaş: 5 Aylık
*Cinsiyeti:Dişi Clap
*Cinsi: Lutino

*Hedef: White Face Bulup Çiftleştirmek Ve Şahane Olan Albinoyu Kucaklamak Clap
Ara
 Konu: Cvp: arkadaşlar arabayı duvara çarptım babama ne dicem
 Tarih: 19.06.2012, Saat:15:40
#8
(19.06.2012, Saat:15:37)KaoStyLe Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(19.06.2012, Saat:15:33)SERHAT Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Gecmiş Olsun Murat Smile,ben yapmış olsam babama söyledigimde alcam cevap şu olur

Sağlık Olsun Oğlum,Önemli değil Üzülme..sana birşey olmasın yeter...

Büyük ihtimal senin alcan cevapta bu tip şeyler olur Smile Bence Yalan söyleme...

Ben Pek Sanmıyorum Acik-agizli-gulumseme Ama Arabayı Vermiş Sonuçta Oda Var Smile Bnm Babam Arabayıda Vermiyo Verse Üzerine Bide Çarpsam Camda Atar Heralde Acik-agizli-gulumseme

Ehliyetin yok,vermemesi cok normal Smile eğer profildeki yaşın dogru ise..
Sorularınız İçin Lütfen Özel Mesaj Atmayınız, Uygun Başlık İle Uygun Katagoriye Konu Açarak Sorunuz.http://www.sultanpapaganlari.com/images/icons/uyari.gif

Bilgi-Kaynak Bkz: Özel Mesajlar Hakkında URL'ye Git
 Konu: Cvp: arkadaşlar arabayı duvara çarptım babama ne dicem
 Tarih: 19.06.2012, Saat:15:49
#9
ya 16 yaşındayım bir kere yaptığım değil ki kendisi verirdi arabayı şurdan şuruya al uzun yollarda hep ben sürerim arabayı acil bi işte ben gider gelirdim ama bugün ne olduysa bi anda tosladık yaşım içinde hepinizden özürdileri hemen değiştiriyorum
Ara
 Konu: Cvp: arkadaşlar arabayı duvara çarptım babama ne dicem
 Tarih: 19.06.2012, Saat:15:53
#10
Arabanın Markası Neydi
*İsim: Spartalı
*Yaş: 5 Aylık
*Cinsiyeti:Dişi Clap
*Cinsi: Lutino

*Hedef: White Face Bulup Çiftleştirmek Ve Şahane Olan Albinoyu Kucaklamak Clap
Ara
 


arkadaşlar arabayı duvara çarptım babama ne dicem konusu
arkadaşlar arabayı duvara çarptım babama ne dicem  Konusunun Linki Direk Link
arkadaşlar arabayı duvara çarptım babama ne dicem  Konusunun HTML Kodu HTML Link
arkadaşlar arabayı duvara çarptım babama ne dicem  Konusu BBCode Linki BBCode Link
arkadaşlar arabayı duvara çarptım babama ne dicem  Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  arkadaşlar petshop tan kuş alacağım yardımcı olurmusunuz cebo0606 16 1,606 10.08.2015, Saat:14:13
Son Yorum: d_tolgahan
  Arkadaşlar sizce ne yapmalıyım ? Mehmet Öztürk 3 552 29.06.2015, Saat:12:45
Son Yorum: Paşa58
  Arkadaşlar sultanımızın ortalama yaşı ve cinsiyeti hakkında.. Jakomahmut 3 645 18.01.2015, Saat:16:49
Son Yorum: Jakomahmut
  Arkadaşlar yardımcı olurmusunuz Kuşcu191 3 667 30.09.2014, Saat:08:40
Son Yorum: Açelya
  forumdan ayrılıyorum.hakkınızı helal edin arkadaşlar Alone 25 2,347 15.08.2014, Saat:11:22
Son Yorum: erentat
  Avatar Yükleyemeyen Arkadaşlar İçin (Resimli) Osman01 12 2,587 06.07.2014, Saat:00:58
Son Yorum: Osman01
  Arkadaşlar Askerlik yerim belli oldu Gangstantikor 20 2,011 11.10.2013, Saat:14:19
Son Yorum: Gangstantikor
  İstanbullu arkadaşlar yardım. Haluké 1 725 02.10.2013, Saat:18:15
Son Yorum: Haluké
  sultanım duvara çarpıyor.. : ( scarface_frk 3 818 27.09.2013, Saat:01:13
Son Yorum: joki
  arkadaşlar sultan çıftım hakkında bılgı verırmızınız yas ve cınsıyet sinan45 10 1,616 16.09.2013, Saat:22:53
Son Yorum: Haluké



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status