• 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Arkadaş bu yapılır mı ya :D
#1
5 dakika önce baktım ses geliyor,kuş sesi.Dün de 1-2 ses duymuştum ama daha fazla duymadığım için önemsemedim.Demin baya ses geldi.
Dedim acaba balkondan kuş mu geldi benimkilerin sesine.
Aramaya koyuldum odamda.Acılı ses biraz,dedim sıkıştı bir yere heralde diye.Aramaya devam ederken fark ettim ki kulaklıktan geliyor ses.
Yani forumdaki bir videoyu açmışım oradaki kuş ötüyormuş Acik-agizli-gulumsemeAlkis







#2
Sesin kaynağını bulduğuna sevindim Acik-agizli-gulumseme

#3
Gece gece piskoya bağlayacaktım neredeyse valla Acik-agizli-gulumseme

#4
(19.04.2012, Saat:22:53)mehmet yılmaz demiş ki: Gece gece piskoya bağlayacaktım neredeyse valla Acik-agizli-gulumseme

bu saatte çok güldürdünüz beni Allah iyiliğinizi versin

canım grey erkekHeartduman pearl dişiHeartkrema albino-pamuk lutino
#5
haha komikmiş Acik-agizli-gulumseme

SOKAK HAYVANLARI YÜZLERCE YILDIR VARLAR VE VAR OLACAKLAR !
#6
Acik-agizli-gulumsemeAcik-agizli-gulumsemeSmile

OopsÜzülme der Mevlana ; İstediğin bir şey olmuyorsa;
---------------------------------Ya daha iyisi olacağı için yada gerçektende olmaması gerektiği için olmuyordur.
Karizma


Pied: Cabbar Dipsiz


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Limonumun yanına arkadaş alıcam daghan1tr 0 492 16.09.2014, Saat:13:14
Son Mesaj: daghan1tr
  film önerisinde bulunacak arkadaş var mı? Alone 143 10,170 17.07.2014, Saat:14:22
Son Mesaj: Alone
  Evimize bir arkadaş daha gelecek... Gizem... 1 705 14.05.2014, Saat:13:25
Son Mesaj: Açelya



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi