Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

Reis avatar
Konuyu Değerlendir
  • 1 Oy - 5 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Anne yavruları beslerken


 Konu: Anne yavruları beslerken
 Tarih: 02.04.2012, Saat:21:03
#1
ilk başta kafasını koparmaya çalıştığını zannedip panikledim yalan yok Smile






:::υηυтυℓмαмαк υηυтмαмαуı ємяє∂єя:::
 Konu: Cvp: Anne yavruları beslerken
 Tarih: 02.04.2012, Saat:21:08
#2
şafak 7... inş 7 gün sonrada benim yavrularım çıkacak SmileSmile yine güzel bir video Smile
 Konu: Cvp: Anne yavruları beslerken
 Tarih: 02.04.2012, Saat:21:09
#3
41 kere MAŞALLAHHH darısı tüm çift besleyenlere
Acemi Sultancik sahibi
 Konu: Cvp: Cvp: Anne yavruları beslerken
 Tarih: 02.04.2012, Saat:21:12
#4
(02.04.2012, Saat:21:08)Okan demiş ki: şafak 7... inş 7 gün sonrada benim yavrularım çıkacak SmileSmile yine güzel bir video Smile

inşALLAH darısı başına okan amaçok masraflılar söylemedi deme Smile
(02.04.2012, Saat:21:09)sherides demiş ki: 41 kere MAŞALLAHHH darısı tüm çift besleyenlere

Teşekkürler
:::υηυтυℓмαмαк υηυтмαмαуı ємяє∂єя:::
 Konu: Cvp: Cvp: Cvp: Anne yavruları beslerken
 Tarih: 02.04.2012, Saat:21:16
#5
(02.04.2012, Saat:21:12)Reis demiş ki: [quote='Okan' pid='34573' dateline='1333390132']
şafak 7... inş 7 gün sonrada benim yavrularım çıkacak SmileSmile yine güzel bir video Smile
yemem yediririm,giymem giydiririm abi babalık duygularım iyidir.... Smile





 Konu: Cvp: Cvp: Cvp: Cvp: Anne yavruları beslerken
 Tarih: 02.04.2012, Saat:21:28
#6
(02.04.2012, Saat:21:16)Okan demiş ki:
(02.04.2012, Saat:21:12)Reis demiş ki: [quote='Okan' pid='34573' dateline='1333390132']
şafak 7... inş 7 gün sonrada benim yavrularım çıkacak SmileSmile yine güzel bir video Smile
yemem yediririm,giymem giydiririm abi babalık duygularım iyidir.... Smile

Ben elimi sürmüyorum hiç kendileri bakıyo valla sende şahit olursun inş buna Smile
:::υηυтυℓмαмαк υηυтмαмαуı ємяє∂єя:::
 Konu: Cvp: Anne yavruları beslerken
 Tarih: 02.04.2012, Saat:21:30
#7
Acik-agizli-gulumseme çok şekerler
 Konu: Cvp: Cvp: Anne yavruları beslerken
 Tarih: 02.04.2012, Saat:21:34
#8
(02.04.2012, Saat:21:30)polat demiş ki: video görünmyor

açılıyo abi sen bidaha dene Smile
:::υηυтυℓмαмαк υηυтмαмαуı ємяє∂єя:::
 Konu: Cvp: Anne yavruları beslerken
 Tarih: 08.04.2012, Saat:17:18
#9
ben muhabbetkuşu besliyorum onunda yavruları var ama bunlar gibi seri beslemiyor daha yavaş kusuyor Smile
 Konu: Cvp: Anne yavruları beslerken
 Tarih: 08.04.2012, Saat:17:22
#10
yemin ediyorum abi çift muhabbet aldım bunlarda yavru vermesinler bir sürü daha çift alırım Smile
SOKAK HAYVANLARI YÜZLERCE YILDIR VARLAR VE VAR OLACAKLAR !
 


Anne yavruları beslerken konusu
Anne yavruları beslerken Konusunun Linki Direk Link
Anne yavruları beslerken Konusunun HTML Kodu HTML Link
Anne yavruları beslerken Konusu BBCode Linki BBCode Link
Anne yavruları beslerken Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Anne kuş ne yemeli?Arkadaşlar lütfen yardım edin. Oğluş ege 3 200 15.02.2017, Saat:09:52
Son Mesaj: AhmetŞ
  Şırınga ile ufak yavruları besleme Dmg 0 802 06.10.2015, Saat:19:14
Son Mesaj: Dmg
  Yavruları fazla mı besliyor? krtmehmet 11 991 21.07.2015, Saat:18:20
Son Mesaj: krtmehmet
  yavru sultanı anne baba beslemiyor duzceliakbas 11 1,800 25.05.2015, Saat:17:13
Son Mesaj: Koala
  Yavruları besleme.? sinanhadise 3 928 08.07.2014, Saat:13:32
Son Mesaj: doktorkbb
Bug Yavruları elde ne ile beslemeliyim ? doktorkbb 7 1,408 08.07.2014, Saat:10:47
Son Mesaj: umitkirtil
  yavru sultanı beslerken kursakta olusan hava kabarcığı sinan45 2 815 31.10.2013, Saat:01:06
Son Mesaj: asasca
  Yavruyu Anne-Baba Beslemiyorsa! isa 19 2,578 10.08.2013, Saat:12:24
Son Mesaj: yolcu49
  Benim sultan yavrum iki gunluk ona anne babasiz baksam olurmu ? ZaurAZE 6 1,348 20.07.2013, Saat:13:11
Son Mesaj: ömer02
  yavruları artık alaymı kafesten 001melih001 0 575 01.06.2013, Saat:09:47
Son Mesaj: 001melih001



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status