Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
Mybestpetshop
stak67 avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Ankaradan Merhaba


 Konu: Ankaradan Merhaba
 Tarih: 19.01.2013, Saat:01:13
#1
Merhaba arkadaşlar. Ben Hasan Ali. Ankara'da yaşıyorum. Yeni bi sultan papağanı sahibiyim. henüz 2 aylık. Cinsiyetini net olarak bilmiyorum. Forumada ona daha iyi bakabilmek ve eğitebilmek adına kaydoldum.
Ara
 Konu: Cvp: Ankaradan Merhaba
 Tarih: 19.01.2013, Saat:01:17
#2
hoşgeldin kardeşim
Ara
 Konu: Cvp: Ankaradan Merhaba
 Tarih: 19.01.2013, Saat:01:18
#3
A_6oyhuCMAAD0nI.jpg:large

işte buda Basri
Ara
 Konu: Cvp: Ankaradan Merhaba
 Tarih: 19.01.2013, Saat:01:26
#4
kardeşim barışa uzun yaşam diliyorum buarada kafesin köşeli olması ve tüneklerin farklı çaplarda ahşap olması ayrıyeten kafesin altında ızgara olması barış için daha iyi olur
Ara
 Konu: Cvp: Ankaradan Merhaba
 Tarih: 19.01.2013, Saat:01:30
#5
hoş geldin Hasan Ali umarım aradıklarını bulursun (bence fazlasını bulacaksın) Smile kuşun çok güzelmiş maşallah,
KÜÇÜK AİLEM: http://www.sultanpapaganlari.com/konu-kucuk-ailem.html

Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.
Ara
 Konu: Cvp: Ankaradan Merhaba
 Tarih: 19.01.2013, Saat:01:31
#6
bilgilendirme için çok teşekkürler ismi Basri Smile bu arada bikaç sorunumuz var basriyle. sürekli kafesinde duruyo. arada bir çıkıp kafesin üzerinde yada kapısında bekliyo. Evde uçtuğu çok nadir. Evdeki 3. haftası. bide tüylerini tamamen indirmiyo. bizdende biraz ürküyo gibi. ne yapmam gerekiyo ? Ballı yem veriyorum. umarım bi zararı yoktur Smile onu çok sevdiği içinde elimle yedirmeye başladım. biraz yaklaşıyo şimdi. bana iyice alışması için nasıl bir yol izlemem gerek?
Ara
 Konu: Cvp: Ankaradan Merhaba
 Tarih: 19.01.2013, Saat:01:48
#7
bu yöntemle devam et, onunla çok konuş, bizim papağanımızda daha da daha yeni yarın 2 hafta olacak ele gelip elimizden çok rahat yem yiyor, eşim yemek yaparken mutfağa götürüp o anlarda bile yanlız bırakmamaya çalışıyor, ne kadar çok ilgilenir ve onu sevdiğini belli edersen işte o kadar yaklaşır sana,
KÜÇÜK AİLEM: http://www.sultanpapaganlari.com/konu-kucuk-ailem.html

Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.
Ara
 Konu: Cvp: Ankaradan Merhaba
 Tarih: 19.01.2013, Saat:01:51
#8
ilginiz için çok teşekkürler Smile bu arada cinsiyetini sadece ötüşünden mi anlayabiliriz ? benimki pek ötmüyo malum
Ara
 Konu: Cvp: Ankaradan Merhaba
 Tarih: 19.01.2013, Saat:02:01
#9
ben yaş tahmininde çok fazla bulunamıyorum malum yeniyim ama gerçekten ufak bir kuşa benziyor ( tecrübeli arkadaşlar yardımcı olacaktır) yakında ötmeye başlar inşallah acele etme her türlü erkekde olsa dişi de olsa insan bağlanıp kalıyor...
KÜÇÜK AİLEM: http://www.sultanpapaganlari.com/konu-kucuk-ailem.html

Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.
Ara
 Konu: Cvp: Ankaradan Merhaba
 Tarih: 19.01.2013, Saat:02:21
#10
Yavru bir pearl ve yanılmaz isem erkek olabilir cok seker masallah
Yaşamak Güzeldir, Ölmekte Öyle...!
Ara
 


Ankaradan Merhaba konusu
Ankaradan Merhaba Konusunun Linki Direk Link
Ankaradan Merhaba Konusunun HTML Kodu HTML Link
Ankaradan Merhaba Konusu BBCode Linki BBCode Link
Ankaradan Merhaba Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Merhaba, kuşumu soğukta nasıl taşıyabilirim? altinkilici 4 86 13.02.2017, Saat:23:37
Son Yorum: Ayşe32
  Merhaba Eses26 6 106 13.02.2017, Saat:01:21
Son Yorum: Eses26
  Herkeze Merhaba Çağlayan Levent 10 191 11.02.2017, Saat:11:42
Son Yorum: raifmeric
  Merhaba gokleydem 13 268 27.01.2017, Saat:14:55
Son Yorum: gokleydem
  Merhaba, Cinsiyet - Sağlık Durumu - Yaş Yorumu ketçap 6 265 17.01.2017, Saat:22:38
Son Yorum: ketçap
  cumleten merhaba Ramco-1903 6 194 27.12.2016, Saat:22:15
Son Yorum: Ramco-1903
  Merhaba Hakan TAN 1 121 26.12.2016, Saat:20:23
Son Yorum: Hakan TAN
  merhaba dgc51 11 1,081 19.12.2016, Saat:19:03
Son Yorum: dgc51
  Bendende Merhaba :) GORAX 15 619 20.11.2016, Saat:08:20
Son Yorum: Alpdna
  merhaba ekrem01 1 154 16.11.2016, Saat:13:50
Son Yorum: HarunÇ



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status