Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

yasinsa avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Aliş hakkında detaylı bilgi


 Konu: Aliş hakkında detaylı bilgi
 Tarih: 28.01.2013, Saat:17:05
#1
Arkadaşlar bizim aliş alalı daha 4 gün oldu ama hiç kafesden cıkmıyo sesi soluguda cıkmıyo çok sakin anlıcagınız ilk sultan papaganım çok azgındı yerinde duramıyodu bu çok sakın azdırmak için ne yedirebilirim veya napabilirim bi bilgi verirmisinz.

bu benim ilk papaganımın videosu





kendisi öldü dayanamayıp yeni 1 tane daha aldım ama bunun gibi olmaz diye korkuyorum açıkcası
Ölüm güzel şey; budur perde ardından haber…
Hiç güzel olmasaydı ölür müydü Peygamber ?


Ara
 Konu: Cvp: Aliş hakkında detaylı bilgi
 Tarih: 28.01.2013, Saat:17:12
#2
daha ortama alışmadıgı için sakindir alıştıkça açılır alişiniz.
Kuşlarınızı veterinere götürün,onlar size muhtaç.

yakışıklı piedim dengesiz kuşum boncuk Male
lutino jessica Female

http://img194.imageshack.us/img194/2257/qbqi.jpg


Ara
 Konu: Cvp: Aliş hakkında detaylı bilgi
 Tarih: 28.01.2013, Saat:17:48
#3
teşekkür ettim gerçekten çok kaliteli bi forum ve çok kaliteli üyelere sahip allah bozmasın her konuda yardımcı olmaya çalısıyosunuz bide ben sunu ögrenmek istiyorum benim aliş daldarı yemiyo neden olabilir sizce acaba daldarı bayat olabilir mi
Ölüm güzel şey; budur perde ardından haber…
Hiç güzel olmasaydı ölür müydü Peygamber ?


Ara
 Konu: Cvp: Aliş hakkında detaylı bilgi
 Tarih: 28.01.2013, Saat:18:12
#4
zamanla oda alısacaktır size kuşunuzun dal darı yememesini şöyle açıklayayım her insan balık sevmez ama balık faydalıdır kimi yer kimi yemez sultanlarda bizim gibi farklı karekterlere sahiptir Smile
'' Söz Bitti Şimdi Susma Zamanı ! ''
 Konu: Cvp: Aliş hakkında detaylı bilgi
 Tarih: 28.01.2013, Saat:18:57
#5
(28.01.2013, Saat:18:12)ömer02 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: zamanla oda alısacaktır size kuşunuzun dal darı yememesini şöyle açıklayayım her insan balık sevmez ama balık faydalıdır kimi yer kimi yemez sultanlarda bizim gibi farklı karekterlere sahiptir Smile

anladım ben diger kusumu daldarı ile çok rahat alıştırmıstım bu madem sevmiyosa başka sevebilicegi egitiminde kullanabilicegim ne olabilir sizce
Ölüm güzel şey; budur perde ardından haber…
Hiç güzel olmasaydı ölür müydü Peygamber ?


Ara
 Konu: Cvp: Aliş hakkında detaylı bilgi
 Tarih: 28.01.2013, Saat:19:01
#6
bazen ilkönce yemiyorlar benim ki yleydi sonra tadını aldımı oohhhh
Kuşlarınızı veterinere götürün,onlar size muhtaç.

yakışıklı piedim dengesiz kuşum boncuk Male
lutino jessica Female

http://img194.imageshack.us/img194/2257/qbqi.jpg


Ara
 Konu: Cvp: Aliş hakkında detaylı bilgi
 Tarih: 28.01.2013, Saat:19:03
#7
(28.01.2013, Saat:19:01)missdance Nickli Kullanıcıdan Alıntı: bazen ilkönce yemiyorlar benim ki yleydi sonra tadını aldımı oohhhh

teşekkürler bilgilendirdiginiz için zaten benim kuş küçük belki daha önce hiç tatmamıs olabilir ve sunu ögrenmek istiyorum daldarı arasında fark varmı mesela ben çamlıcada bi petshopdan almıstım benim ilk önceki kusum bi yemeye daldımı dünya umrunda degildi bide farklı bi yerden aldım onu pek yemiyodu iyi oldugunu nerden anlarım sizce
Ölüm güzel şey; budur perde ardından haber…
Hiç güzel olmasaydı ölür müydü Peygamber ?


Ara
 Konu: Cvp: Aliş hakkında detaylı bilgi
 Tarih: 28.01.2013, Saat:19:07
#8
(28.01.2013, Saat:18:57)yasinsa Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(28.01.2013, Saat:18:12)ömer02 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: zamanla oda alısacaktır size kuşunuzun dal darı yememesini şöyle açıklayayım her insan balık sevmez ama balık faydalıdır kimi yer kimi yemez sultanlarda bizim gibi farklı karekterlere sahiptir Smile

anladım ben diger kusumu daldarı ile çok rahat alıştırmıstım bu madem sevmiyosa başka sevebilicegi egitiminde kullanabilicegim ne olabilir sizce
Evet Açelya ablanında dediği gibi bazen daha sonra alısıp yiyebiliyorlar ben dal darı bulamadığım için yulaf kullanıyorum istersen onu dene..
'' Söz Bitti Şimdi Susma Zamanı ! ''
 Konu: Cvp: Aliş hakkında detaylı bilgi
 Tarih: 28.01.2013, Saat:19:08
#9
onu bilemiyorum ama ikinci aldıgınız bayattı belki ondan sevmedi.bildiğiniz bir yerden almalısınız.
Kuşlarınızı veterinere götürün,onlar size muhtaç.

yakışıklı piedim dengesiz kuşum boncuk Male
lutino jessica Female

http://img194.imageshack.us/img194/2257/qbqi.jpg


Ara
 Konu: Cvp: Aliş hakkında detaylı bilgi
 Tarih: 28.01.2013, Saat:19:12
#10
bilgilendirdiginiz için teşekkür ediyorum tekrardan yulafıda denicem bu arada
Ölüm güzel şey; budur perde ardından haber…
Hiç güzel olmasaydı ölür müydü Peygamber ?


Ara
 


Aliş hakkında detaylı bilgi konusu
Aliş hakkında detaylı bilgi Konusunun Linki Direk Link
Aliş hakkında detaylı bilgi Konusunun HTML Kodu HTML Link
Aliş hakkında detaylı bilgi Konusu BBCode Linki BBCode Link
Aliş hakkında detaylı bilgi Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Fikir Konuşma Yeteneği Hakkında azadnil 7 166 24.11.2016, Saat:11:31
Son Yorum: mutan
  Cinsiyetleri ve yaşlari hakkinda yardım... medid85 0 91 12.11.2016, Saat:01:05
Son Yorum: medid85
Star SULTAN PAPAĞANI HAKKINDA BILGI hamzagrpnr 7 204 16.10.2016, Saat:18:32
Son Yorum: Bağlamatör
  Eğitimli erkek kuş hakkında berkkucuk 5 266 05.08.2016, Saat:10:53
Son Yorum: berkkucuk
  Sultanımın cinsiyeti hakkında yardım MayoneZ 10 479 07.06.2016, Saat:22:44
Son Yorum: MayoneZ
Muzik Evcilleştirme Hakkında Bir kaç Tüyo Gogopesttgo 2 512 10.03.2016, Saat:02:07
Son Yorum: Gogopesttgo
  Verdiğim eğitim hakkında.. EKOL 8 545 27.01.2016, Saat:01:31
Son Yorum: EKOL
  Yem hakkında brskktn 16 965 20.11.2015, Saat:19:44
Son Yorum: brskktn
  cinsiyeti hakkında bilgi blackwhite 0 282 20.11.2015, Saat:19:35
Son Yorum: blackwhite
  sultanımın eğitimi hakkında acil yardım Hawk.Eye 2 517 04.08.2015, Saat:20:22
Son Yorum: Hawk.Eye



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status