Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

Veysel2387 avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Aklıma Bırşey Takıldı Sızce Olur mu ?


 Konu: Aklıma Bırşey Takıldı Sızce Olur mu ?
 Tarih: 04.04.2013, Saat:01:52
#1
Bı konuda yavru buyutme unıtesı gordum we aklıma sole bırsey geldı.Kuçuk kuluçka makınası yapıp sultanımızın yumurtalıgıda yumurtayı alıp o yumurtayı kuluçka makınasına atıp yavru çıktıgında annesının altına sursek annesı bakar mı o yawruya? bıde aklıma su geldı bı sıtede sahte bulbul yumurtası satıyorlar sahte sultan yumurtası alıp gerçek olanla degıstırıp kuluçka makınasını atıp yawru çıktıgınde yumurtayı alıp yawru koyarsak olur mu?
Ara
 Konu: Cvp: Aklıma Bırşey Takıldı Sızce Olur mu ?
 Tarih: 04.04.2013, Saat:08:51
#2
(04.04.2013, Saat:01:52)Veysel2387 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Bı konuda yavru buyutme unıtesı gordum we aklıma sole bırsey geldı.Kuçuk kuluçka makınası yapıp sultanımızın yumurtalıgıda yumurtayı alıp o yumurtayı kuluçka makınasına atıp yavru çıktıgında annesının altına sursek annesı bakar mı o yawruya? bıde aklıma su geldı bı sıtede sahte bulbul yumurtası satıyorlar sahte sultan yumurtası alıp gerçek olanla degıstırıp kuluçka makınasını atıp yawru çıktıgınde yumurtayı alıp yawru koyarsak olur mu?

bu tarz durumlarda bazen sultanlar yavruları kabul etmiyorlar bazense kabul edebiliyorlar, kesin bişey söylemek zor. kabul etmezse elle beslemeniz gerekebilir.
KÜÇÜK AİLEM: http://www.sultanpapaganlari.com/konu-kucuk-ailem.html

Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.
Ara
 Konu: Cvp: Aklıma Bırşey Takıldı Sızce Olur mu ?
 Tarih: 04.04.2013, Saat:11:55
#3
kuluçka makinesinden çıkan yavrular uzun ömürlü olmuyor diye biliyorum. anne kuluçkaya yattığında periyodik olarak yumurtaları çeviriyormuş. makine de böyle bişey yok.
Beklenen
Ne hasta bekler sabahı,
Ne taze ölüyü mezar.
Ne de şeytan, bir günahı,
Seni beklediğim kadar.

Geçti istemem gelmeni,
Yokluğunda buldum seni;
Bırak vehmimde gölgeni
Gelme, artık neye yarar?


Necip Fazıl Kısakürek
Ara
 Konu: Cvp: Aklıma Bırşey Takıldı Sızce Olur mu ?
 Tarih: 04.04.2013, Saat:12:09
#4
(04.04.2013, Saat:11:55)eneser54 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: kuluçka makinesinden çıkan yavrular uzun ömürlü olmuyor diye biliyorum. anne kuluçkaya yattığında periyodik olarak yumurtaları çeviriyormuş. makine de böyle bişey yok.

bende kuluçka makinasıyla baya uğraştım aynı görevi makinada görüyor tam otomatik makinalar hem zamanı geldiğinde yumurtayı çeviriyor hemde ısı nem oranını ayarlıyor..

Arkadaşın sorusuna gelecek olursak kuşu yorduktan sonra yani sahte yumurtaya oturttuktan sonra makinaya gerek yok çıksınlar ben elle beslerim diyorsan olabilir

Bu tür makinalar büyük üretimhanelerde çok işe yarar mesala kuş kuluçkaya yatmıştır 1 yavru tek çıkarmıştır geceden o yavruların dengi olan kuluçka yavrularını çaktırmadan altına koyarsan bakar..
'' Söz Bitti Şimdi Susma Zamanı ! ''
 Konu: Cvp: Aklıma Bırşey Takıldı Sızce Olur mu ?
 Tarih: 04.04.2013, Saat:14:10
#5
Her Zaman Annenin Baktığı Kuş En Sağlıklıdır,,
Çocuğunun Dilinin Bi Tek Anne Bilir BlushBlushBlushGulumsemeGulumsemeGulumseme
Ara
 


Aklıma Bırşey Takıldı Sızce Olur mu ? konusu
Aklıma Bırşey Takıldı Sızce Olur mu ? Konusunun Linki Direk Link
Aklıma Bırşey Takıldı Sızce Olur mu ? Konusunun HTML Kodu HTML Link
Aklıma Bırşey Takıldı Sızce Olur mu ? Konusu BBCode Linki BBCode Link
Aklıma Bırşey Takıldı Sızce Olur mu ? Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sizce Kaç yaşında almalı mıyım? Enable 7 171 07.10.2016, Saat:17:54
Son Yorum: Enable
  Sizce iyi mi yaptım? Enable 4 114 03.10.2016, Saat:19:16
Son Yorum: Enable
  Malum konu sizce cinsiyeti nedir? szr 13 494 05.09.2016, Saat:22:48
Son Yorum: szr
  Bayramda evde biraksam bisy olur mu? Srkya00 7 242 26.08.2016, Saat:17:38
Son Yorum: Srkya00
  5 çiftin sesi çok olur mu ? sefer 6 206 18.08.2016, Saat:12:02
Son Yorum: Baalzamon
  Muhabbet kuşu yemi sultan papağanına olur mu rumeliruzgari 3 240 15.07.2016, Saat:18:44
Son Yorum: rumeliruzgari
  Sizce nasıl sağlıklımıdır? JrQuen 17 673 03.07.2016, Saat:14:06
Son Yorum: JrQuen
Star İki sultan papaganimda erkek sorun olur mu Pamukyamur 6 300 20.06.2016, Saat:15:25
Son Yorum: Pamukyamur
  Merhaba arkadaşlar bu ürün nasıl sizce ?? cakooo 2 361 22.02.2016, Saat:13:39
Son Yorum: cakooo
  NE OLUR SADECE BILENLER YAZSIN ACIL YARDIM EDIN ALLAH RIZASI ICIN sultanlarr 1 467 05.02.2016, Saat:22:55
Son Yorum: SedatCengaver



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status