Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
Mybestpetshop
mamakan avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Acil yardim edin muhabbet kusum cok kotu durumda


 Konu: Acil yardim edin muhabbet kusum cok kotu durumda
 Tarih: 18.01.2013, Saat:23:22
#1
Arkadaslar muhabbet kusum cok kotu durumda sob zamanlarda dengesiz oldu ucamadi ve yuruyemeye basladi ve en sonunda kriz gecirmeye basladi kusun kafasi her bir. Yana salliyor deli. Gibi hareket ediyor. En sonunda veterinere
Goturduk hastaligi epilips dedi insanlardaki sara gibi arada kriz geciriyo veteriner vitamin filan verdi sizde yardimici olun lutfen
Ara
 Konu: Cvp: Acil yardim edin muhabbet kusum cok kotu durumda
 Tarih: 18.01.2013, Saat:23:34
#2
kriz anında bütün vücudu kasılıyor mu? benim şuan beslediğim muhabbet de buna benzer bir dönem geçirdi. yavruydu o zaman ama yürüyüp uçabiliyordu sadece günde 3-4 kez kriz geçiriyordu ve ayakları tutmuyordu kanatlarını açıyor ve bi türlü toparlayamıyordu. bağırıyordu sanki biri canını alıyormuş gibi.
vitamin kullandığımda geçmişti. ama seninkiyle benimki aynı hastalık mı bilemem tabi. o zaman ben aldığım yere sormuştum vitamin vermişti ve geçmişti. veterinere götürmeme gerek kalmamıştı. hep mi böyleydi ya da en ufak bi dengesizlik var mıydı kuşta?

______________________
kafasını da tartamıyordu elimize aldığımızda arkaya bükülüyordu...
1 sultan(pied) Male *Zibidi*
1 muhabbet Male *Fıstık*
Ara
 Konu: Cvp: Acil yardim edin muhabbet kusum cok kotu durumda
 Tarih: 18.01.2013, Saat:23:37
#3
vitaminini günlük değiştir yumurta maması ya yedir iyi beslensin.inşallah iyileşir.kalsiyum için gaga taşı ve kalamar kemiğini eksik etme.

allahım kuşlarımız hastalanmasın.amin.
Kuşlarınızı veterinere götürün,onlar size muhtaç.

yakışıklı piedim dengesiz kuşum boncuk Male
lutino jessica Female

http://img194.imageshack.us/img194/2257/qbqi.jpg


Ara
 Konu: Cvp: Acil yardim edin muhabbet kusum cok kotu durumda
 Tarih: 19.01.2013, Saat:14:47
#4
Ya benimki ne yuruyo ne u uyo oyle duruyo kafesin dibinde oturuyo cubuklara bile cikmiyo kafasi her bir yana donuyo kanatlarini aciyo takla filan atiyo yerde surunuyo deli gibi yani kriz cok fazla geliyo vitamin filan aldil gaga tasi aldik ve kopekbaligi kemigi vvarmis iyi geliyomus ondanda aldik simdi ayirduk kuslari digsr kus yalniz kaldi bizi gorunce kaciyo
Vitamin filan verdik haftaya kontrolu var masrafi ne olursa olsun iyilessin yetekrki insallah iyilesir
Ara
 


Acil yardim edin muhabbet kusum cok kotu durumda konusu
Acil yardim edin muhabbet kusum cok kotu durumda Konusunun Linki Direk Link
Acil yardim edin muhabbet kusum cok kotu durumda Konusunun HTML Kodu HTML Link
Acil yardim edin muhabbet kusum cok kotu durumda Konusu BBCode Linki BBCode Link
Acil yardim edin muhabbet kusum cok kotu durumda Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Muhabbet kuşu Nefes Alış-Veriş Sorunlu mu? ArTiKMaMuL 2 64 Dün, Saat:16:55
Son Yorum: ArTiKMaMuL
Exclamation kuşum hasta oldu yardım mavilya 9 218 17.02.2017, Saat:15:59
Son Yorum: raifmeric
  Acil yardım arkadaşlar ümit21 1 92 05.02.2017, Saat:10:22
Son Yorum: paşa40
  kuşum kafes içinde uçacakmış gibi yapıyor paşa40 9 241 25.01.2017, Saat:14:00
Son Yorum: paşa40
Resim Muhabbet cinsiyet umut11 11 287 16.01.2017, Saat:23:31
Son Yorum: umut11
  Yavru muhabbet kuşum haraketsiz ,halsiz ve ishal lCnsnRl 3 270 27.10.2016, Saat:23:06
Son Yorum: raifmeric
  yavru muhabbet ZaZa 3 495 08.08.2016, Saat:13:26
Son Yorum: semerkant
  Muhabbet kuşum beni takmiyor 11sweetgirl11 7 515 02.08.2016, Saat:21:38
Son Yorum: rtmz60
  Muhabbet kuşum kendini sevdirmiyor 11sweetgirl11 5 707 02.08.2016, Saat:21:16
Son Yorum: brkerdgn
  Muhabbet kuşumun ayagı zarar gördü yardım edermisiniz bboyrex001 1 363 17.07.2016, Saat:22:48
Son Yorum: Emirrr



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status