Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

bombaciemre avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Acayip bir tıskırma gibi ses çıkartıyor


 Konu: Question  Acayip bir tıskırma gibi ses çıkartıyor
 Tarih: 19.09.2012, Saat:11:59
#1
Merhaba arkadaşlar kuşum salonda bizimle beraber yaşıyor oda sıcaklığı iyi diye hissediyorum yani ben sıcaklıyorum şahsen salonda arada balkon kapısı acıyoruz ama rüzgar esmiyo yani ceyranda kalma durumu yok zaten kafes balkonun tersine kalıyor..

neyse fazla konuyu uzatmadan bol yeşillik yiyor salatalık bayılıyor günde 1 dilim kesin veriyorum bol dal darı diyor iştahı çok açık ben elimle ne uzatırsam bitirene kadar yer Smile Smile

dışkısı yeşilimsi dağılmıyo ama gazeteye yaptığı zaman dışkının etrafı sulu çişiyle beraberde yapıyor alabilir tam bilmiyorum cıvık değil.

böyle bi tıskırma sorunu var insan tıskırır ya burnuna birşey kaçınca havayı burnundan hızlı şekilde verir ağzınızı kapatın burnunuzdan havayı dışarı hızlı şekilde verin aynı öyle bir ses yapıo bunu yaparkende kafasını sallıyor hastamı acaba yaw Sad

Tecrübeli kişilerden yardım bekliyorum.. Şimdiden Teşekkürler..

(yaklaştığımda Tıslama sesi değil yanlız onu biliyorum bu farklı ben uzağında olsamda yapıor)
Ara
 Konu: Cvp: Acayip bir tıskırma gibi ses çıkartıyor
 Tarih: 19.09.2012, Saat:13:42
#2
o arada benim kuşada oluyor bende fazla merak etmedim bence hapşırma gibi birşey sonuçta onlarda canlı.
ama sürekli oluyorsa bir problem arz edebilir.
Ara
 Konu: Cvp: Acayip bir tıskırma gibi ses çıkartıyor
 Tarih: 19.09.2012, Saat:14:09
#3
şuan tüy dökme mevsimine adım attılar bu nedenle toz ve kepekleri fazla oluyor.kaşınırken ortaya çıkan bu toz ve kepekler burnuna kaçırıyor bu nedenle tıksırıyorlar dışarı atmak için endişelenecek birşey yok Smile
 Konu: Cvp: Acayip bir tıskırma gibi ses çıkartıyor
 Tarih: 19.09.2012, Saat:15:44
#4
teşekkürler Nurdan hanım ama şimdi dikkat ettim yanında oturuyordum bi kapşurdu burnundan sümük çıktı sıvı yapışkan şekilde sol burnu açık sanki ama sümüklü Smile sağ burnu ise kuru ve içi sanki koyu renk ne yapsam acaba kuşumu alalı 14 gün oldu hiç bir vitamin veya ilaç vermedim normal yem kuş kumu balık kemiğinden gaga taşı + ayrıyetten salatalık karpuz yeşillik dal darı veriyorum elimden

sizin tavsiye edeceğiniz vitamin ve ilaç isimleri varsa hemen gidip alayım ve çok hareketli hiç bir sıkıntısı yokmuş gibi videosunu bile çektim az önce Smile

vitamin ve ilaç ismi tavsiyesi bekliyorum nelere iyi gelir ufak bi açıklamayla hemen gidip alayımda kuşuma birşey olmasın Sad
Ara
 Konu: Cvp: Acayip bir tıskırma gibi ses çıkartıyor
 Tarih: 19.09.2012, Saat:16:22
#5
vitamin olarak ben süperviti kullanıyorum ve tavsiye ederim ayrıca vitaform verebilirsin birkaç gün antibiyotik olarak.kendini toparlamış olur.doğal olarak meyve ve sebzelerden faydalanıyor ise zaten sorun olmaz ceryanda bırakmayın he havalar soğuyor Victory
 Konu: Cvp: Acayip bir tıskırma gibi ses çıkartıyor
 Tarih: 19.09.2012, Saat:16:37
#6
yok çok uğraşıyorum fazla kapı pencere açtırmıyorum evdekilerine papaz oldum zaten Smile dediğiniz
süperviti ve vitaform alayım bugün kullanımı nasıl olcak acaba siz nasıl kullanıyorsunuz sizi örnek alıyorum
kuş beslerken SmileSmile
Ara
 Konu: Cvp: Acayip bir tıskırma gibi ses çıkartıyor
 Tarih: 19.09.2012, Saat:16:42
#7
vitaformu 1 hafta boyunca uygulayın suyuna mercimek tanesi kadar ilave edip karıştırın.günlük taze olarak değiştirin.süperviti de aynı şekilde kullanabilirsiniz Smile 1 hafta sadece vitaform kullanın daha sonra supervit ile devam edin.bunun yanı sıra elma sirkeli su ve diazayme-256 (probiyotik) öneririm Smile
 Konu: Cvp: Acayip bir tıskırma gibi ses çıkartıyor
 Tarih: 19.09.2012, Saat:17:11
#8
diazayme-256 (probiyotik) dediğiniz nedir peki ??

az sonra petshopa gidicem neler almam gerektiğini yani alışveriş listemi hazırlarmısınız rica etsem hehe Smile devamlı gidip gelmiyim 1 kerede alayım Smile

süpervit
vitaform
diazayme-256 (probiyotik)
başka almam gerek birşey varmı tüyleri için sprey filan falan Smile
Ara
 Konu: Cvp: Acayip bir tıskırma gibi ses çıkartıyor
 Tarih: 19.09.2012, Saat:20:50
#9
neler gerekli olduğuna dair genel önerilerimi yapayım emre bey :

- ben vitamin olarak avivit kullanıyorum. en çok tercih edilen vitamin markasıdır, içerik olarak iyidir. meyve sebze yemiyorsa haftada 1 ya da 2 verebilirsiniz.

- avimineral alabilirsiniz mineral takviyesi yapmak adına.

- mutlaka gaga taşı ve kemik bulundurun kafeste.

- b vitamini takviyesi için avisol b alabilirsiniz ama avivit de yeterli gelecektir.

- 15 günde bir suyuna elme sirkesi katabilirsiniz küçük bir damla. ayrıca yine ara ara yoğurdun üzerinde biriken sarı suyu verebilirsiniz doğal probiyotik için.
    Beyfendi
  • Mutasyon : Pearl
  • Cinsiyet : Erkek
  • İsim : Reis
  • Doğum Tarihi : 18 Aralık 2011




Ara
 Konu: Cvp: Acayip bir tıskırma gibi ses çıkartıyor
 Tarih: 19.09.2012, Saat:22:55
#10
ismail bey gerekeni demiş bana gerek kalmadı Smile
 


Acayip bir tıskırma gibi ses çıkartıyor konusu
Acayip bir tıskırma gibi ses çıkartıyor Konusunun Linki Direk Link
Acayip bir tıskırma gibi ses çıkartıyor Konusunun HTML Kodu HTML Link
Acayip bir tıskırma gibi ses çıkartıyor Konusu BBCode Linki BBCode Link
Acayip bir tıskırma gibi ses çıkartıyor Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Dışkı normal değil gibi Nickyok 7 259 16.10.2016, Saat:01:30
Son Yorum: mert1905x
  Sultan Papağanım UÇMUYOR ve Keyifsiz gibi mtok 11 476 15.07.2016, Saat:21:05
Son Yorum: mtok
  ayağı kopacak gibi gülnarin 7 410 04.07.2016, Saat:02:59
Son Yorum: gülnarin
  Çimento gibi dışkı yapıyorlar hastalık belirtisi olabilir mi abdullahguler 4 400 26.06.2016, Saat:14:14
Son Yorum: AhmetGumus
  Burnu tıkalı gibi Cunyor 3 280 22.06.2016, Saat:17:37
Son Yorum: Boran Ekin
  Yağ Bezesi Gibi.. yasinabaci 2 342 28.05.2016, Saat:04:36
Son Yorum: yasinabaci
  Su gibi dışkı sorunu garanti24 3 399 21.05.2016, Saat:15:42
Son Yorum: garanti24
  lütfen yardımcı olurmusunuz, başında bu şekilde diken gibi çıkıntı çıktı bu nedir Gayem 3 396 18.05.2016, Saat:12:33
Son Yorum: Gayem
  Sultanım eskisi gibi uçmuyor yl9ayk 2 396 20.04.2016, Saat:15:34
Son Yorum: yl9ayk
  Kanatta ur gibi birsey cikti Ayhan mamuk 21 1,752 09.04.2016, Saat:21:14
Son Yorum: kırmızıpapağan



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status