Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

drokuz avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- 2 Erkek Sultan papağanı Ciftleşirmi?


 Konu: Fikir  2 Erkek Sultan papağanı Ciftleşirmi?
 Tarih: 27.07.2012, Saat:10:44
#1
arkadaslar sultan çiftlerim yaklaşık olarak 1 aydır çiftleşiyorlar yani çok rahatsız etmek istemediğim için göz ucuyla bakıp çıkıyorum odadan ve çiftleşmenin seyrini bilmiyorum ama biçok kere erkek kuşumu dişinin üzerinde gödüm..

daha önce hiç başıma gelmedi ama belki başına gelen birileri varsa yardımcı olabilir diye düşündüm.dişi kuşu 2 ay önce almıştım acaba erkek mi diye düşündüğüm dönemler oldu ama çiftleşirken düşüncelerim netlik kazandı.ama şu konuda şüphelerim var hani: 2si de erkek olabilir mi.erkek oldukları halde diğerinin üzerine çiftleşmek için atlayan kuşları olan var mıdır?

benim bildiklerim gördüklerim böyle bişeyin imkansız oldugu şuana kadar..sizler ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bu arada 1 aydır yumurta alamamamın sebebi de dişimin yaşça olgun ve hazır olmadıgı..umarım bu aralar bi yumurta gelir yoksa kötü şeyler olucak (:
Ara
 Konu: Cvp: 2 Erkek Sultan papağanı Ciftleşirmi?
 Tarih: 27.07.2012, Saat:16:39
#2
Usta üstteki sultan hep aynıysa 2side erkek değildir bence Acik-agizli-gulumseme
Ara
 Konu: Cvp: Cvp: 2 Erkek Sultan papağanı Ciftleşirmi?
 Tarih: 28.07.2012, Saat:21:52
#3
(27.07.2012, Saat:16:39)Eşref Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Usta üstteki sultan hep aynıysa 2side erkek değildir bence Acik-agizli-gulumseme

üstteki hep aynı kuştu ama bu işte bi iş var ya çözemedim (:
Ara
 Konu: Cvp: 2 Erkek Sultan papağanı Ciftleşirmi?
 Tarih: 29.07.2012, Saat:01:23
#4
Şaka mı bu paylaşım...Yahu iki erkek kuş çiftleşir mi ? lütfen komikleşmeyin..bir erkek diğer erkekle çiftleşmek istese dişi kuş olmasa bile uçarak üzerine konduğu anda bağırtı çıldırır gibi tepki vermeler olur asla çiftleşmeye yada üzerine çıkmasına izin verecek kadar ilerlemez bu durum.
Ara
 Konu: Cvp: 2 Erkek Sultan papağanı Ciftleşirmi?
 Tarih: 29.07.2012, Saat:01:32
#5
Normalde eğer 2 erkek bir kafeste ise ve cok kızışmışsa birbirlerinin üstüne çıkar ama kesinlikle çifleşme olmaz.siz bir video ekleyin bence ona göre yorum yapalım Acik-agizli-gulumseme
 Konu: Cvp: Cvp: 2 Erkek Sultan papağanı Ciftleşirmi?
 Tarih: 29.07.2012, Saat:13:24
#6
(29.07.2012, Saat:01:23)polat Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Şaka mı bu paylaşım...Yahu iki erkek kuş çiftleşir mi ? lütfen komikleşmeyin..bir erkek diğer erkekle çiftleşmek istese dişi kuş olmasa bile uçarak üzerine konduğu anda bağırtı çıldırır gibi tepki vermeler olur asla çiftleşmeye yada üzerine çıkmasına izin verecek kadar ilerlemez bu durum.

bizde bunları biliyoruz arkadasım ama işte tuhaf bi durum bu..dün baska bi başlık altında bi video paylaştım ve o kusa erkek dediler şimdi o erkekse diğeri zaten erkek..sıkıntı bu işte.burda akla gelen 2 şey var:

1- bu kuşum ya kızgınlıktan diğerinin üzerine atlıyo ve diğeri de buna bariz izin veriyo (ki benm bildiğim hiçbi canlı bu olaya bikaç saniyeden fazla izin vermez kızgınlık davranışı olsa bile)
2-benim dişi dediğim kuşum erkek gibi ötebiliyo.

bu ikisinden biri ama hangisi.şimdi olayın diğer bi yanı erkek kuşum yani hep üzerine atlayan kuşum yuvalıkla çokilgili içini düzeltiyo çerçöp taşıyo yuvalıkta vakit geçiriyo vs..bunun yanında üzerine atlanılan kuş da yuvalıkla ilgilenmeye başladı beraber içeri girip vakit geçiriyolar felan..buna da anlam vermedim ve dediğin gibi sanki "şaka"..bakalım beklemedeyim (:

dişi sandığım kuşun ötüşü de şu şekilde işte..






(29.07.2012, Saat:01:32)NURDAN Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Normalde eğer 2 erkek bir kafeste ise ve cok kızışmışsa birbirlerinin üstüne çıkar ama kesinlikle çifleşme olmaz.siz bir video ekleyin bence ona göre yorum yapalım Acik-agizli-gulumseme

bukadar denk gelir şimdi 5-10 sn lik bi çiftleşme girişimi yakaladım..hadi bakalım bekliyorum yorumunu (:




Ara
 Konu: Cvp: 2 Erkek Sultan papağanı Ciftleşirmi?
 Tarih: 29.07.2012, Saat:19:03
#7
yalnız siz her 2 sininde erkek olduna eminmisiniz:Blank
Ara
 Konu: Cvp: Cvp: 2 Erkek Sultan papağanı Ciftleşirmi?
 Tarih: 29.07.2012, Saat:22:28
#8
(29.07.2012, Saat:19:03)yakup18 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: yalnız siz her 2 sininde erkek olduna eminmisiniz:Blank

emin değilim tabi ama birisi yeni yeni erkek kuş gibi ötmeye basladı ama hep çiftleşirken altta olan bu.diğeri oldum olası benim kusum olan erkek sultanım.yani ilk kuş dişi olabilir.ama dişi olsa bile afilli öten bi dişi olması gerek çünkü afilli ötüyo (:
Ara
 Konu: Cvp: 2 Erkek Sultan papağanı Ciftleşirmi?
 Tarih: 30.07.2012, Saat:00:56
#9
sultandan pek anlamıyorum ama okudugum kadarıyla dişi tek tip ötermiş sizin ki maşallah şakıdı videoda . benim kuş böyle ötmüyor mesla sadece cikk cikk diye cıglık atıyor .

erkek olma ihtimali var mı bilmiyorum eger erkekse senin kuşlar niyeti bozmuş Alkis
Ara
 Konu: Cvp: 2 Erkek Sultan papağanı Ciftleşirmi?
 Tarih: 30.07.2012, Saat:12:27
#10
kardeş senin kuşların çift ilk vidyoda öten erkek.
Ara
 


2 Erkek Sultan papağanı Ciftleşirmi? konusu
2 Erkek Sultan papağanı Ciftleşirmi? Konusunun Linki Direk Link
2 Erkek Sultan papağanı Ciftleşirmi? Konusunun HTML Kodu HTML Link
2 Erkek Sultan papağanı Ciftleşirmi? Konusu BBCode Linki BBCode Link
2 Erkek Sultan papağanı Ciftleşirmi? Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Erkek ve yuvalık Ragnar 18 318 9 saat önce
Son Yorum: aytaç1993
  Sultan Papağanı Üretimi Hk. Yardım (acil) sezginaly 9 165 Dün, Saat:11:51
Son Yorum: semerkant
  2yaşında erkek oğlum pikacubusra 5 161 18.09.2016, Saat:02:48
Son Yorum: aytaç1993
  Erkek sultan kendi başına 1 yavru büyütebilir mi ErgunRtn 5 118 14.09.2016, Saat:18:32
Son Yorum: gzdrdgn
  Sizce bunlar eşmi birde yavru alınmış diyorlar doğrumudur biri erkek biri dişimi? abdullahemre83 9 225 25.08.2016, Saat:10:34
Son Yorum: abdullahemre83
  Cennet papağanı yuva hazırlıgı Sultanrüzgar 1 107 21.08.2016, Saat:12:00
Son Yorum: cibuti
  sultan papağanımın ilginç hareketleri kardan100 7 231 12.08.2016, Saat:00:35
Son Yorum: kardan100
  Sultan Çifti Kızıştırmak Hakkında rtmz60 4 260 03.08.2016, Saat:09:47
Son Yorum: HarunÇ
  bu kusların ıkısıne de erkek dedler ama yuvaya gırıyorlar berkkucuk 0 111 17.07.2016, Saat:22:35
Son Yorum: berkkucuk
  Yavru sultan yem kırma Emraht 7 212 12.07.2016, Saat:22:04
Son Yorum: Emraht



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status