Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

Emre Avcı avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- 2 aylık sultanım halsiz yardım..


 Konu: 2 aylık sultanım halsiz yardım..
 Tarih: 13.01.2012, Saat:18:09
#1
yeni aldım şuanda kafeste gözlerini kısıyo ve kendini kabartıyo halsiz gibi duruyo . yumurta yada bebe bisküvisi tarifi verirmisiniz acill. vitaminde alıcam suyuna nekadar koymalıyımm ?
Ara
 Konu: Cvp: 2 aylık sultanım halsiz yardım..
 Tarih: 13.01.2012, Saat:18:15
#2
yumurta maması: yumurtayı iyice haşlayın. soğuduktan sonra yarısının rendeleyin. sonra 1 tane bebe bisküvisi rendeleyin içine. evde varsa galete unu ekleyin. parmağınızla karıştırın. tane tane görünmesini sağlayın. eğer isterseniz havuç, biber vs de rendeleyebilirsiniz.

avivit multivitamin öneririm: iki günde bir, ölçü kabı var içinde zaten, o ölçü kabının yarısı kadarını karıştırın. ertesi güne mutlaka suyu değiştirin yani vitamin 1 gün dursun sulukta
lutino dişi: zoe
pied erkek: fındık
 Konu: Cvp: 2 aylık sultanım halsiz yardım..
 Tarih: 13.01.2012, Saat:18:22
#3
yumurta mamasını yapıyorum şimdi. aldım hepsini. vitaminde 1 saate geliyo . yeni geldiği için alışamadı şırıngaylamı versem ?
Ara
 Konu: Cvp: 2 aylık sultanım halsiz yardım..
 Tarih: 13.01.2012, Saat:18:24
#4
Lütfen kuşunuzun fotosunu gönderin ki sağlıklı yorum yapalım.Exclamation
 Konu: Cvp: 2 aylık sultanım halsiz yardım..
 Tarih: 13.01.2012, Saat:18:25
#5
tamam atıyorum hemen

http://hizliresimyukle.com/showpic-16819...012168.jpg

http://hizliresimyukle.com/showpic-16819...012181.jpg

http://hizliresimyukle.com/showpic-16819...012174.jpg

http://hizliresimyukle.com/showpic-16819...012180.jpg
Ara
 Konu: Cvp: 2 aylık sultanım halsiz yardım..
 Tarih: 13.01.2012, Saat:18:50
#6
(13.01.2012, Saat:18:22)Emre Avcı Nickli Kullanıcıdan Alıntı: yumurta mamasını yapıyorum şimdi. aldım hepsini. vitaminde 1 saate geliyo . yeni geldiği için alışamadı şırıngaylamı versem ?

suyuna katın vitamini şırınga ile verilmez !
Jako Papağanı = Yakup
 Konu: Cvp: 2 aylık sultanım halsiz yardım..
 Tarih: 13.01.2012, Saat:18:52
#7
Biliyorum vitamini suyuna katıcam zaten .
Ara
 Konu: Cvp: 2 aylık sultanım halsiz yardım..
 Tarih: 13.01.2012, Saat:18:54
#8
(13.01.2012, Saat:18:52)Emre Avcı Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Biliyorum vitamini suyuna katıcam zaten .

hayır şırınga ilemi versem diyince Smile bende dedim direk vericek galiba diye düşünüdüm Smile
Jako Papağanı = Yakup
 Konu: Cvp: 2 aylık sultanım halsiz yardım..
 Tarih: 13.01.2012, Saat:18:58
#9
yok mamayı şırıngayla vermeyi düşünüyorum. yoksa yemesini beklersem yemicek gibime geliyo
Ara
 Konu: Cvp: 2 aylık sultanım halsiz yardım..
 Tarih: 13.01.2012, Saat:21:07
#10
Emre hayırlı olsun ablacım Gulumseme biraz gözlemle yemezse beslenmesine sen yardımcı ol şırıngayla ver mamayı pirinç ununu ılık su ile ıslat bir tane bebe bisküvisini iyice ez için de çok az yumurtanın sarısından biraz da beyazından ekle iyice ezmen lazım şırıngadan yedirebilmen için Allah kolaylık versin Gulumseme
Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.

Fotoğraf Yüklemek İçin Tıklayın.!

Forum Kuralları
İlan Kuralları
Konu Açma Kuralları
 


2 aylık sultanım halsiz yardım.. konusu
2 aylık sultanım halsiz yardım.. Konusunun Linki Direk Link
2 aylık sultanım halsiz yardım.. Konusunun HTML Kodu HTML Link
2 aylık sultanım halsiz yardım.. Konusu BBCode Linki BBCode Link
2 aylık sultanım halsiz yardım.. Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Video sultan papağanım kaç aylık ve cinsiyeti nedir niloya 3 102 24.11.2016, Saat:16:17
Son Yorum: niloya
  Sultanım yoluyor kendisini puntacana_35 1 104 20.10.2016, Saat:08:39
Son Yorum: HarunÇ
Brick Kalsiyum bloğu tarifi yardım ! Gorgon 6 475 31.05.2016, Saat:21:08
Son Yorum: hks
  yardım edin lutfen yavrular yumurtadan cıkamıyo seldatanem 5 368 30.05.2016, Saat:19:29
Son Yorum: seldatanem
Exclamation Dışkı sultanım durgun Sedoat 4 278 10.05.2016, Saat:15:51
Son Yorum: Sedoat
Fikir beslenme ve sağlık ( yardım ) emrealtan 2 372 19.03.2016, Saat:14:17
Son Yorum: emrealtan
  Elle Besleme Lütfen Yardım Edin paşa3535 6 562 17.03.2016, Saat:21:40
Son Yorum: paşa3535
  Eş seçimi yardım Duygu_ 1 294 01.03.2016, Saat:19:36
Son Yorum: Mehmet1071
  Yem konusunda yardım lütfen ? Duygu_ 7 480 29.02.2016, Saat:21:58
Son Yorum: Duygu_
  Erkek sultanı hiç ötmüyor yardım Ylmzz22 0 302 14.02.2016, Saat:22:35
Son Yorum: Ylmzz22



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status