• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
16.02.2013. Ulustayız 3 kişi. gelmek isteyen gelebilir.
#1
16.02.2013. Ulustayız 3 kişi. gelmek isteyen gelebilir.

yarın yani cumartesi günü saat 2 de ulusta olcaz. kuş alcaz emreye bende yemlik yem flan bi kaç şey alcam. isteyen gelsin takılırızSmile

#2
(15.02.2013, Saat:19:15)akdeniz06 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 16.02.2013. Ulustayız 3 kişi. gelmek isteyen gelebilir.

yarın yani cumartesi günü saat 2 de ulusta olcaz. kuş alcaz emreye bende yemlik yem flan bi kaç şey alcam. isteyen gelsin takılırızSmile
bende gelmek istiyorum müsade varsa Smile

#3
(15.02.2013, Saat:19:15)Okan Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(15.02.2013, Saat:19:15)akdeniz06 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 16.02.2013. Ulustayız 3 kişi. gelmek isteyen gelebilir.

yarın yani cumartesi günü saat 2 de ulusta olcaz. kuş alcaz emreye bende yemlik yem flan bi kaç şey alcam. isteyen gelsin takılırızSmile
bende gelmek istiyorum müsade varsa Smile

sen yeterki gel ben gelip evnden alrm seni kankaSmile

#4
(15.02.2013, Saat:19:16)akdeniz06 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(15.02.2013, Saat:19:15)Okan Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(15.02.2013, Saat:19:15)akdeniz06 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 16.02.2013. Ulustayız 3 kişi. gelmek isteyen gelebilir.

yarın yani cumartesi günü saat 2 de ulusta olcaz. kuş alcaz emreye bende yemlik yem flan bi kaç şey alcam. isteyen gelsin takılırızSmile
bende gelmek istiyorum müsade varsa Smile

sen yeterki gel ben gelip evnden alrm seni kankaSmile
tamam adresi veriyorum hemen istanbul ataşehirdeyim Smile

#5
(15.02.2013, Saat:19:17)Okan Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(15.02.2013, Saat:19:16)akdeniz06 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(15.02.2013, Saat:19:15)Okan Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(15.02.2013, Saat:19:15)akdeniz06 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 16.02.2013. Ulustayız 3 kişi. gelmek isteyen gelebilir.

yarın yani cumartesi günü saat 2 de ulusta olcaz. kuş alcaz emreye bende yemlik yem flan bi kaç şey alcam. isteyen gelsin takılırızSmile
bende gelmek istiyorum müsade varsa Smile

sen yeterki gel ben gelip evnden alrm seni kankaSmile
tamam adresi veriyorum hemen istanbul ataşehirdeyim Smile
ver kanka

#6
(15.02.2013, Saat:19:18)akdeniz06 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(15.02.2013, Saat:19:17)Okan Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(15.02.2013, Saat:19:16)akdeniz06 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(15.02.2013, Saat:19:15)Okan Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(15.02.2013, Saat:19:15)akdeniz06 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 16.02.2013. Ulustayız 3 kişi. gelmek isteyen gelebilir.

yarın yani cumartesi günü saat 2 de ulusta olcaz. kuş alcaz emreye bende yemlik yem flan bi kaç şey alcam. isteyen gelsin takılırızSmile
bende gelmek istiyorum müsade varsa Smile

sen yeterki gel ben gelip evnden alrm seni kankaSmile
tamam adresi veriyorum hemen istanbul ataşehirdeyim Smile
ver kanka
jako alacaksan ben otobüse atlar geliirim senin gelmene gerek yok Smile



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Belki sultan almak isteyen vardır.. skeshli 4 1,000 25.11.2013, Saat:17:44
Son Yorum: skeshli
  Tkkkf 2013 2014 Yarışma Tarihleri Emirrr 7 1,964 30.03.2013, Saat:11:03
Son Yorum: Emirrr
  Oğlum Sultan'ın 2013 Takvimi :) aCayibimdir 16 2,247 16.01.2013, Saat:19:47
Son Yorum: burçin-rüzgar
  ücretsiz dişi lutino vermek isteyen olur mu? yavruları ücretisz vericem söz :( gamzeliadu 8 1,497 23.02.2012, Saat:22:10
Son Yorum: Alpdna



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi