Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

abdullah3563 avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- 1 odada 3 kuş


 Konu: 1 odada 3 kuş
 Tarih: 10.01.2013, Saat:14:48
#1
merhaba arkadaşlar . 2 tane erkek sultan beslemekteyim .geçen hafta dişi kuş aldım arkadaşımdan ..erkeğimle dişi çiftleşti diğer kuşu ise tek kafese aldım .. aynı oda içerisinde kalmalarında bir sakınca varmı? erkek tek kafeste ..diğer erkek ve dişide ayrı kafeste ..ama aynı oadadalar...
Ara
 Konu: Cvp: 1 odada 3 kuş
 Tarih: 10.01.2013, Saat:14:51
#2
sıkıntı olur mu bilmiyorum ama yalnız kalan erkeğin durumu beni biraz etkiledi açıkçası. diğer ikisi orada sevgi gösterileri yaparken o ne yapacak orada kabarıp durur artık
Ara
 Konu: Cvp: 1 odada 3 kuş
 Tarih: 10.01.2013, Saat:14:51
#3
Daha tecrübeli arkadaşlar yardımcı olucakdır ama bence ayrı kafesde oldukları için bi problem olmasada yazık hayvana onlar çift o tek.
Ara
 Konu: Cvp: 1 odada 3 kuş
 Tarih: 10.01.2013, Saat:14:53
#4
çok üzülüyorum tek kaldığı için ama yapıcağım bişey yok ..dişi kuş alma imkanım yok ..satmak istiyorum ama alanda yok napıcam bilmiyorum Sad
Ara
 Konu: Cvp: 1 odada 3 kuş
 Tarih: 10.01.2013, Saat:14:53
#5
onada bir eş alsanız olmuyor mu?
Ara
 Konu: Cvp: 1 odada 3 kuş
 Tarih: 10.01.2013, Saat:14:55
#6
imkanım yok malesef ceren Sad
Ara
 Konu: Cvp: 1 odada 3 kuş
 Tarih: 10.01.2013, Saat:14:56
#7
(10.01.2013, Saat:14:55)abdullah3563 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: imkanım yok malesef ceren Sad

Sad zor bir durum
Ara
 Konu: Cvp: 1 odada 3 kuş
 Tarih: 10.01.2013, Saat:14:58
#8
bence bırakın dişi eşini kendi seçsin böyle daha adil olur en azından
Ara
 Konu: Cvp: 1 odada 3 kuş
 Tarih: 10.01.2013, Saat:14:58
#9
kesinlikle Sad peki yapılıcak en iyi şey nedir bu durumda
Ara
 Konu: Cvp: 1 odada 3 kuş
 Tarih: 10.01.2013, Saat:15:01
#10
En azından ayrı odalardamı dursalarki gerçi ozamnda seslerini duyacak. En iyisi öteki erkeği sahiplendirmek heralde.
Ara
 


1 odada 3 kuş konusu
1 odada 3 kuş Konusunun Linki Direk Link
1 odada 3 kuş Konusunun HTML Kodu HTML Link
1 odada 3 kuş Konusu BBCode Linki BBCode Link
1 odada 3 kuş Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  muhabbet kuşum ve papağanım aynı odada sorun yaşarmıyım smh2259 2 586 02.12.2012, Saat:15:59
Son Yorum: smh2259
  Papağanlar ile Aynı odada uyunabilirmi? cagrisev 12 1,813 04.06.2012, Saat:09:51
Son Yorum: cagrisev
  Aynı odada bi sorun olur mu? nik35 3 1,244 17.03.2012, Saat:01:45
Son Yorum: ßurak



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status