Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

yforyarra avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- 1 günlük sultanım cok hareketli yerinde duramıyor ne yapmalıyım ?


 Konu: 1 günlük sultanım cok hareketli yerinde duramıyor ne yapmalıyım ?
 Tarih: 16.11.2012, Saat:21:04
#1
Arkadaslar alalı 1 gün oldu erkek bir sultanım var kac aylık oldugunu tam bilmiyorum ama yavru. Yerinde duramıyor sürekli ötüp kendini kafesin dibine atıyor. Aynı zamanda benden korkuyor ve tıslıyor. Kafesten cıkarsam geri sokmak icin elime almak zorunda kalıcam ne yapmalıyım ?
 Konu: Cvp: 1 günlük sultanım cok hareketli yerinde duramıyor ne yapmalıyım ?
 Tarih: 16.11.2012, Saat:21:06
#2
kardeş mutlu olmalısın bnce benım kuşumda oleydı sımdık cok sessız uzuluorum yanına dısı bıle almayı dusunuorum
 Konu: Cvp: 1 günlük sultanım cok hareketli yerinde duramıyor ne yapmalıyım ?
 Tarih: 16.11.2012, Saat:21:07
#3
Bende mutlu olsun istiyorum ama yani kafesi yeterince buyuk diil zaten (en kucuklerinden de diil tabi yuvarlak kafeslerden) ama kendini yaralıcak gibi yerinde duramıyor
 Konu: Cvp: 1 günlük sultanım cok hareketli yerinde duramıyor ne yapmalıyım ?
 Tarih: 16.11.2012, Saat:22:30
#4
yuvarlak kafes hayvanı bunalıma sokuyor bunu limoncukta gözlerimle gördüm. o kafeslerle sana hayatta alışmaz . Değiştirmelisin
 Konu: Cvp: 1 günlük sultanım cok hareketli yerinde duramıyor ne yapmalıyım ?
 Tarih: 16.11.2012, Saat:22:33
#5
valla yakın bi zamanda kafes alabilecek durumda değilim neden bunalıma soksun ki ? evet biraz kücük kalıo ama anlamadım .
 Konu: Cvp: 1 günlük sultanım cok hareketli yerinde duramıyor ne yapmalıyım ?
 Tarih: 16.11.2012, Saat:23:16
#6
yavruysa normaldir kendini atması.küçük çocukları düşünün çok hareketli olmazlar mı?eğer tıslıyor ve kaçıyorsa çıkarmayın,kafese geri koymak zor olabilir ve daha çok korkabilir.
 Konu: Cvp: 1 günlük sultanım cok hareketli yerinde duramıyor ne yapmalıyım ?
 Tarih: 16.11.2012, Saat:23:27
#7
Doğrudur. Teşekkürler.

http://hizliresimyukle.com/showpic-366991/kafes.jpg buda kafesi
 Konu: Cvp: 1 günlük sultanım cok hareketli yerinde duramıyor ne yapmalıyım ?
 Tarih: 17.11.2012, Saat:01:02
#8
kafes seçimi yanlış. köşeli kafesler sultanların yön duyguları için daha iyidir. tünekler gayet iyi fakat alttaki plastigide diğerleri gibi bi tünekle değiştirmenizi öneririm.
 Konu: Cvp: 1 günlük sultanım cok hareketli yerinde duramıyor ne yapmalıyım ?
 Tarih: 17.11.2012, Saat:02:46
#9
hiç merak etmeyin aynı şeyi yaklaşık bir ay önce aldığım benim sultanım da yaptı çok tedirgin olmştum kendisine zarar verecek diye.. 2 --3 gün yanına yaklaşmaya korkuyodum gene kendini sağa sola vuracak diye. geceleri bile bazen uykudan uyanıp çırpınırdı. hiç yemek yemedi 2 gün falan.. şimdiyse omzumdan inmiyo bi rahat çekirdek çerez yedirmiyo kerata Smile)) yaklaşık on gün hiç çıkarmayın kafesten kendini duvarlara çarpıp zarar verir..
 Konu: Cvp: 1 günlük sultanım cok hareketli yerinde duramıyor ne yapmalıyım ?
 Tarih: 17.11.2012, Saat:10:04
#10
benimkide denizdeyken gece ablamdan korkmuş kanadı kanadı bişe olmaz öyle daha iyi sesiz kuşu napcan ama benimki gibi olmasında

(17.11.2012, Saat:02:46)bayerix demiş ki: hiç merak etmeyin aynı şeyi yaklaşık bir ay önce aldığım benim sultanım da yaptı çok tedirgin olmştum kendisine zarar verecek diye.. 2 --3 gün yanına yaklaşmaya korkuyodum gene kendini sağa sola vuracak diye. geceleri bile bazen uykudan uyanıp çırpınırdı. hiç yemek yemedi 2 gün falan.. şimdiyse omzumdan inmiyo bi rahat çekirdek çerez yedirmiyo kerata Smile)) yaklaşık on gün hiç çıkarmayın kafesten kendini duvarlara çarpıp zarar verir..

bi çerezmi Acik-agizli-gulumsemeDD gene iyi bu meyve yiyom geliyo bana da ver diyo veriyom yemiyo gene de rahat bırakmıyo Blank
 


1 günlük sultanım cok hareketli yerinde duramıyor ne yapmalıyım ? konusu
1 günlük sultanım cok hareketli yerinde duramıyor ne yapmalıyım ? Konusunun Linki Direk Link
1 günlük sultanım cok hareketli yerinde duramıyor ne yapmalıyım ? Konusunun HTML Kodu HTML Link
1 günlük sultanım cok hareketli yerinde duramıyor ne yapmalıyım ? Konusu BBCode Linki BBCode Link
1 günlük sultanım cok hareketli yerinde duramıyor ne yapmalıyım ? Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  ne yapmalıyım ? furkanxyz 0 51 25.03.2017, Saat:17:46
Son Mesaj: furkanxyz
  4-5 gündür yemek yemek yemiyor yeni sultanım rukawa123 2 157 08.02.2017, Saat:20:00
Son Mesaj: rukawa123
  12 günlük sultan papağanı Fmc25 3 235 04.02.2017, Saat:17:52
Son Mesaj: paşa40
  Dişi sultanım titriyor Batuhan Çelik 5 223 21.01.2017, Saat:15:03
Son Mesaj: Batuhan Çelik
  2 ay 5 günlük yavru? Cengizhan90 6 510 12.10.2016, Saat:22:01
Son Mesaj: Cengizhan90
  Yavru sultan papağanım çok saldırgan ne yapmalıyım ? Jiyan2121 0 295 05.10.2016, Saat:04:12
Son Mesaj: Jiyan2121
Wink YEni ALBİNO DİŞİ SULTANİM mazlum 0 207 02.10.2016, Saat:19:04
Son Mesaj: mazlum
  Sultanım susmuyordu eş aldım yanına fakat CananSEVİL 12 593 27.07.2016, Saat:21:49
Son Mesaj: CananSEVİL
  Sultanım neden böyle ötüyor mertarikan 2 257 09.07.2016, Saat:02:11
Son Mesaj: sultancik34
  Erkek sultanım çiftleşme hakkında Sezgincakir1 1 289 30.06.2016, Saat:01:55
Son Mesaj: aytaç1993



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status