Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

erdinc7814 avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- 1 ay oldu cabbar hic ötmüyor


 Konu: 1 ay oldu cabbar hic ötmüyor
 Tarih: 24.01.2013, Saat:15:39
#1
[Resim: 2eqc21s.jpg]
 Konu: Cvp: 1 ay oldu cabbar hic ötmüyor
 Tarih: 24.01.2013, Saat:15:41
#2
siz evde yokken ötüyordur belki.
Kuşlarınızı veterinere götürün,onlar size muhtaç.

yakışıklı piedim dengesiz kuşum boncuk Male
lutino jessica Female

[Resim: http://img194.imageshack.us/img194/2257/qbqi.jpg]


 Konu: Cvp: 1 ay oldu cabbar hic ötmüyor
 Tarih: 24.01.2013, Saat:15:44
#3
güzel bir kuşunuz var, ama plastik ortam ve yuvarlak kafes kuşun çok rahat edememesine neden olmuş olabilir değiştirmenizi tavsiye ederim, ayrıca kafesin dışına çıkmasını sağlayın bazı oyuncaklar yerleştirirseniz kafesine daha mutlu olur ve belki o zaman ötmeye başları...
KÜÇÜK AİLEM: http://www.sultanpapaganlari.com/konu-kucuk-ailem.html

Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız [Resim: http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif] butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.
 Konu: Cvp: 1 ay oldu cabbar hic ötmüyor
 Tarih: 24.01.2013, Saat:15:44
#4
elime omzuma cok rahat geliyo iyice alıştı bazen kafasını bile sevdiriyor.sadece kafesinin açılması için ötüyo daha 7 aylık

yanına muhabbet kuşu alsam arkadaş olma şansı varmı
 Konu: Cvp: 1 ay oldu cabbar hic ötmüyor
 Tarih: 24.01.2013, Saat:15:49
#5
benim kuşumda 7 aylık civarı ama deli gibi ötüyo ilk ötüş denemelerinde naısl öteceğini bilemediğinden ciyaklamaya başladı şimdilerde seside oturdu yerine maşallah deli gibi ötüyo arada değişik kuş sesleri açıyorum onlara aşırı tepki veriyor, ilk ötüşlerini biz yemek masasında iken sergiledi. sizde deneyin isterseniz biz yemek yerken daha neşeli oluyor bende anlamadım Acik-agizli-gulumseme çatal kaşık sesindenmi etkileniyor bilmioyum
KÜÇÜK AİLEM: http://www.sultanpapaganlari.com/konu-kucuk-ailem.html

Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız [Resim: http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif] butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.
 Konu: Cvp: 1 ay oldu cabbar hic ötmüyor
 Tarih: 24.01.2013, Saat:15:51
#6
(24.01.2013, Saat:15:49)darktorm3nt demiş ki: benim kuşumda 7 aylık civarı ama deli gibi ötüyo ilk ötüş denemelerinde naısl öteceğini bilemediğinden ciyaklamaya başladı şimdilerde seside oturdu yerine maşallah deli gibi ötüyo arada değişik kuş sesleri açıyorum onlara aşırı tepki veriyor, ilk ötüşlerini biz yemek masasında iken sergiledi. sizde deneyin isterseniz biz yemek yerken daha neşeli oluyor bende anlamadım Acik-agizli-gulumseme çatal kaşık sesindenmi etkileniyor bilmioyum

zaten birşey yedin mi ne iş bensiz mi yiyorsun diye pis pis bakıyor sana Smile hiç dayanamaz benim boncuk yemeğe Acik-agizli-gulumseme geçen brokoli salatasına dip dalış yaptı.tüylerine bakım oldu zeytinyağıyla Acik-agizli-gulumseme
Kuşlarınızı veterinere götürün,onlar size muhtaç.

yakışıklı piedim dengesiz kuşum boncuk Male
lutino jessica Female

[Resim: http://img194.imageshack.us/img194/2257/qbqi.jpg]


 Konu: Cvp: 1 ay oldu cabbar hic ötmüyor
 Tarih: 24.01.2013, Saat:15:54
#7
(24.01.2013, Saat:15:51)missdance demiş ki:
(24.01.2013, Saat:15:49)darktorm3nt demiş ki: benim kuşumda 7 aylık civarı ama deli gibi ötüyo ilk ötüş denemelerinde naısl öteceğini bilemediğinden ciyaklamaya başladı şimdilerde seside oturdu yerine maşallah deli gibi ötüyo arada değişik kuş sesleri açıyorum onlara aşırı tepki veriyor, ilk ötüşlerini biz yemek masasında iken sergiledi. sizde deneyin isterseniz biz yemek yerken daha neşeli oluyor bende anlamadım Acik-agizli-gulumseme çatal kaşık sesindenmi etkileniyor bilmioyum

zaten birşey yedin mi ne iş bensiz mi yiyorsun diye pis pis bakıyor sana Smile hiç dayanamaz benim boncuk yemeğe Acik-agizli-gulumseme geçen brokoli salatasına dip dalış yaptı.tüylerine bakım oldu zeytinyağıyla Acik-agizli-gulumseme

hehe zaten şekeri eksiktir o salatanın onu tamamlamıştır Smile
KÜÇÜK AİLEM: http://www.sultanpapaganlari.com/konu-kucuk-ailem.html

Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız [Resim: http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif] butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.
 Konu: Cvp: 1 ay oldu cabbar hic ötmüyor
 Tarih: 24.01.2013, Saat:15:57
#8
Benimki de ilk üç ay hiç ötmemişti. Şimdi susturamıyoruz Smile Yemlik çok küçük. Kuş içinden rahat yemek yiyemez.
Heart Frodo Heart Lutino
 Konu: Cvp: 1 ay oldu cabbar hic ötmüyor
 Tarih: 24.01.2013, Saat:16:03
#9
(24.01.2013, Saat:15:57)mutlukiraz demiş ki: Benimki de ilk üç ay hiç ötmemişti. Şimdi susturamıyoruz Smile Yemlik çok küçük. Kuş içinden rahat yemek yiyemez.

hepsi öyle valla, şimdi susturamıyoruz, eşim arada çaki sus diye kızıyo ama susmaya hiç niyeti yok oda hoş bişey söylüyorlar benimle konuşuyorlar diye iyice ötmeye başlıyo Acik-agizli-gulumseme
KÜÇÜK AİLEM: http://www.sultanpapaganlari.com/konu-kucuk-ailem.html

Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız [Resim: http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif] butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.
 Konu: Cvp: 1 ay oldu cabbar hic ötmüyor
 Tarih: 24.01.2013, Saat:16:05
#10
Farkındaysanız hep erkekler ötüyo.şimdi dişimi diye düşünmeye başadım
 


1 ay oldu cabbar hic ötmüyor konusu
1 ay oldu cabbar hic ötmüyor Konusunun Linki Direk Link
1 ay oldu cabbar hic ötmüyor Konusunun HTML Kodu HTML Link
1 ay oldu cabbar hic ötmüyor Konusu BBCode Linki BBCode Link
1 ay oldu cabbar hic ötmüyor Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Çiftleşme oldu ancak M.sani 21 621 01.01.2017, Saat:11:47
Son Mesaj: M.sani
  Ayagına bişey mi oldu acaba ygtozgur 5 553 06.04.2016, Saat:19:15
Son Mesaj: ygtozgur
  20 gün oldu yumurta çıkmadı kendim yumurtayı açayım mı? sultanlarr 11 962 05.03.2016, Saat:12:27
Son Mesaj: Baalzamon
  sultanim hastami oldu? oflubüşra 2 438 21.02.2016, Saat:19:10
Son Mesaj: oflubüşra
  Çift ama ötmüyor LimonŞakir 5 568 17.01.2016, Saat:22:47
Son Mesaj: LimonŞakir
  3 Yavru Sultanımdan 1.cisi Öldü. 2. si ölmek üzere. asts 5 1,473 07.11.2015, Saat:00:03
Son Mesaj: Dalgic2005
  Kuşlarımın biri hiç kımıldamıyor 1 aydır alışamadımı hatta ötmüyor Scream68 2 593 02.09.2015, Saat:01:29
Son Mesaj: sezer Bey
  Hiç ötmüyor oğuzhan-boz 2 419 29.06.2015, Saat:18:16
Son Mesaj: oğuzhan-boz
  Papatyam Öldü :( GokmenCura 18 1,765 11.05.2015, Saat:18:33
Son Mesaj: GokmenCura
  vitaminmi sebep oldu ? Çimen 5 669 04.02.2015, Saat:11:38
Son Mesaj: Açelya



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status