Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
Mybestpetshop
cafer-seher avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 1 Oy - Ortalama: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- 1.5 ay oldu yumurta belirtisi bile yok


 Konu: 1.5 ay oldu yumurta belirtisi bile yok
 Tarih: 05.05.2013, Saat:22:41
#1
arkadaşlar yeni sultan çiftimi alalı 1.5 ay oldu.ilk günden beridir nerdeyse hergün çiftleşiyorlar.hatta petshopta bile çiftleşiyorlardı gözlerimle gördüm.yuvaylada ilgileniyorlar ama en ufak bir yumurta belirtisi yok acaba kuşlarımda bir problem olabilir mi?ne gibi problemler olabilir?tecrübeli arkadaşlardan yardım bekliyorum.
Ara
 Konu: Cvp: 1.5 ay oldu yumurta belirtisi bile yok
 Tarih: 05.05.2013, Saat:22:42
#2
dişinin yaşı küçük olabilir onun içinde yumurta gelmiyordur.
Ara
 Konu: Cvp: 1.5 ay oldu yumurta belirtisi bile yok
 Tarih: 05.05.2013, Saat:22:43
#3
Aynı sorun bende de var. Yeniden çiftleşmeye başladılar. Belki bu sefer diyorum.
Ara
 Konu: Cvp: 1.5 ay oldu yumurta belirtisi bile yok
 Tarih: 05.05.2013, Saat:22:45
#4
abi ikiniz bu kuşlardan çektiği nedir ya.inşallah en kısa zamanda ikinizde sağlıklı yavrularınıza kavuşursunuz.
Ara
 Konu: Cvp: 1.5 ay oldu yumurta belirtisi bile yok
 Tarih: 05.05.2013, Saat:22:46
#5
1 yaşının üzerinde demişti petshop çu
Ara
 Konu: Cvp: 1.5 ay oldu yumurta belirtisi bile yok
 Tarih: 05.05.2013, Saat:22:46
#6
Valla öyle ya.. Neyse hava sıcaklıkları yeni yeni artıyor burada. Bakalım belki sıcaklıktan kaynaklıdır.
Ara
 Konu: Cvp: 1.5 ay oldu yumurta belirtisi bile yok
 Tarih: 05.05.2013, Saat:22:47
#7
(05.05.2013, Saat:22:46)seththeking Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Valla öyle ya.. Neyse hava sıcaklıkları yeni yeni artıyor burada. Bakalım belki sıcaklıktan kaynaklıdır.

inşallah öyledir haluk abi.
Ara
 Konu: Cvp: 1.5 ay oldu yumurta belirtisi bile yok
 Tarih: 05.05.2013, Saat:22:50
#8
(05.05.2013, Saat:22:45)mavi06 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: abi ikiniz bu kuşlardan çektiği nedir ya.inşallah en kısa zamanda ikinizde sağlıklı yavrularınıza kavuşursunuz.

amin amin Acik-agizli-gulumseme ilk çiftim anlaşamdılar .erkeği değiştirmeyi düşünürken bunların çiftleitiklerini görünce içim kıpır kıpır oldu.belki dedim onlarda bunları görüp tahrik olur Acik-agizli-gulumseme tuttum bu çifti aldım.halen bekliyorum Clap
Ara
 Konu: Cvp: 1.5 ay oldu yumurta belirtisi bile yok
 Tarih: 05.05.2013, Saat:22:54
#9
abi beklemediğin bir anda bakmışınki yavrularını seviyorsun.
Ara
 Konu: Cvp: 1.5 ay oldu yumurta belirtisi bile yok
 Tarih: 05.05.2013, Saat:22:58
#10
inş. tüm çabamız onun için zaten
Ara
 


1.5 ay oldu yumurta belirtisi bile yok konusu
1.5 ay oldu yumurta belirtisi bile yok Konusunun Linki Direk Link
1.5 ay oldu yumurta belirtisi bile yok Konusunun HTML Kodu HTML Link
1.5 ay oldu yumurta belirtisi bile yok Konusu BBCode Linki BBCode Link
1.5 ay oldu yumurta belirtisi bile yok Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sultanlarım çiftleştikleri halde yumurta vermiyorlar!! lokumm 13 271 08.02.2017, Saat:12:07
Son Yorum: lokumm
  Çiftleşme oldu ne yapmalıyım Alperen8 2 138 01.02.2017, Saat:18:41
Son Yorum: Alperen8
  dişi kuşum öldü yumurtalarım ne olacak okaann85 1 119 27.01.2017, Saat:15:51
Son Yorum: paşa40
Sad hala boş yumurta normal mi? SOS Harun2234 1 112 26.01.2017, Saat:16:49
Son Yorum: paşa40
  Ciftlesme gerceklesti ama yumurta yok Serdarhant 4 153 25.01.2017, Saat:14:58
Son Yorum: Serdarhant
  Ciftlesme var yumurta yok sorun ney bilen varmi ? royal 20 1,156 07.12.2016, Saat:19:44
Son Yorum: sahin87
  Yumurta yapışık berkayyaman67 5 259 02.12.2016, Saat:19:26
Son Yorum: berkayyaman67
  Yumurta hakkında yardım CananSEVİL 5 256 28.11.2016, Saat:19:14
Son Yorum: CananSEVİL
  Yumurta berkayyaman67 1 255 06.11.2016, Saat:16:07
Son Yorum: aliyil62
  Yumurta. sezginaly 46 1,600 06.11.2016, Saat:01:41
Son Yorum: raifmeric



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status