Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

fıstık34 avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- 1.5-2 yaş satılık erkek grey.sağlıklı


 Konu: 1.5-2 yaş satılık erkek grey.sağlıklı
 Tarih: 28.09.2012, Saat:12:31
#1
ARKADAŞLAR AİLE DEN DOLAYI BUNU SATMAK İSTİYORUM ADI MUKO.
GAYET SAĞLIKLI .ÇİFTLEŞMESİNDE HİÇBİR SORUN YOKTUR.
DİŞİ SULTANIM İLE SORUN YAŞADIĞINDAN DOLAYI SATMAK ZORUNDAYIM.
EĞER SULTANINIZA EŞ FALAN ALACAKSANIZ UYGUN Bİ SULTANDIR.
1.5-2 YAS ARASINDA DIR. ERKEK NORMAL GREY TÜRÜ Bİ SULTAN.

FİYATI = 110 TL.


dgb9j.jpg
dgbbp.jpg
dgbcj.jpg
dgbg6.jpg

GÜNCEL

GÜNCELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
| ҉ . Loading... |

♀ Lutino - Fıstık(Dişi)
♂ Pied - Muko(Erkek)


Pied- Çirkin [YAVRU]
Ara
 Konu: Cvp: 1.5-2 yaş satılık erkek grey.sağlıklı
 Tarih: 29.09.2012, Saat:09:39
#2
FİYATI 100 TL OLMUSTUR .
| ҉ . Loading... |

♀ Lutino - Fıstık(Dişi)
♂ Pied - Muko(Erkek)


Pied- Çirkin [YAVRU]
Ara
 Konu: Cvp: 1.5-2 yaş satılık erkek grey.sağlıklı
 Tarih: 29.09.2012, Saat:13:29
#3
Aileden dolayı diyorsun ama sadece tekini satıyorsun ?
Ara
 Konu: Cvp: 1.5-2 yaş satılık erkek grey.sağlıklı
 Tarih: 29.09.2012, Saat:13:31
#4
Yani Lutino doğdugan beri bizde. Greyy ise Yeni almştk ama Eş tutmadılar . O sebeten satıyorum yani .
oda ailenin bi ferdi sonuçta Smile Annem babam onun gitmesini istemiyor . O sebeten. Sadece Tekini satıyorum . Eğer alıcıysan özel mesajdan yazabilirsin.
| ҉ . Loading... |

♀ Lutino - Fıstık(Dişi)
♂ Pied - Muko(Erkek)


Pied- Çirkin [YAVRU]
Ara
 Konu: Cvp: 1.5-2 yaş satılık erkek grey.sağlıklı
 Tarih: 29.09.2012, Saat:13:36
#5
Damızlık arıyorum kardeş Smile
Ara
 Konu: Cvp: 1.5-2 yaş satılık erkek grey.sağlıklı
 Tarih: 29.09.2012, Saat:13:38
#6
uygun bi sultan bu damızlık için. Güzel Grey Cinnamon yavruları veriyo . İlk grey yavru verdi ama dişi ile anlaşamadı ondan beslemedi hep dışarıda kaldı .
Damızlık bi sultan . Isırması falanda yok.
(29.09.2012, Saat:14:12)Nurdan Nickli Kullanıcıdan Alıntı: onur'un erkeği damızlık ve iyi bir erkek tek sorunu eş ile tam anlaşamaması bu nedenle sürekli kavga halindeler ve evde aynı kafeste kaldıkça cingar çıkarıyor Acik-agizli-gulumseme onur da yeni bir eş alacak bu nedenle.aklınıza başka bir soru işareti takılmasın Smile

sağol abla anlatamamıştım yardımcı oldun Smile İnş Mukoda iyi birine gider . Smile
| ҉ . Loading... |

♀ Lutino - Fıstık(Dişi)
♂ Pied - Muko(Erkek)


Pied- Çirkin [YAVRU]
Ara
 Konu: Cvp: 1.5-2 yaş satılık erkek grey.sağlıklı
 Tarih: 29.09.2012, Saat:14:12
#7
onur'un erkeği damızlık ve iyi bir erkek tek sorunu eş ile tam anlaşamaması bu nedenle sürekli kavga halindeler ve evde aynı kafeste kaldıkça cingar çıkarıyor Acik-agizli-gulumseme onur da yeni bir eş alacak bu nedenle.aklınıza başka bir soru işareti takılmasın Smile
 Konu: Cvp: 1.5-2 yaş satılık erkek grey.sağlıklı
 Tarih: 10.10.2012, Saat:15:52
#8
arkadaşlar Fiyat 90 TL olmuştur neden bu kadar fiyatı düşürdün diye sorarsan dişi ile acip kavga etmeye basladılar. Artık kafesleri ayırdım. Bide 1 yaşında falan oldugundan bu fiyatta satıyorum Sultanınıza eş alıcaksanz uygundur. hiç bir sağlık durumu yoktur. Garantisini verebilirm.
| ҉ . Loading... |

♀ Lutino - Fıstık(Dişi)
♂ Pied - Muko(Erkek)


Pied- Çirkin [YAVRU]
Ara
 Konu: Cvp: 1.5-2 yaş satılık erkek grey.sağlıklı
 Tarih: 11.10.2012, Saat:14:19
#9
Hayırlı satışlar.
Evcil mi ki ?
Ara
 Konu: Cvp: 1.5-2 yaş satılık erkek grey.sağlıklı
 Tarih: 11.10.2012, Saat:14:44
#10
sanırsam ele gelecek kadar evcil değildi.zaten evcilleştirmek ve tek beslemek için uygun bir kuş değil.en iyisi eş olarak almak.yavru garantili sonuçta Smile
 


1.5-2 yaş satılık erkek grey.sağlıklı konusu
1.5-2 yaş satılık erkek grey.sağlıklı Konusunun Linki Direk Link
1.5-2 yaş satılık erkek grey.sağlıklı Konusunun HTML Kodu HTML Link
1.5-2 yaş satılık erkek grey.sağlıklı Konusu BBCode Linki BBCode Link
1.5-2 yaş satılık erkek grey.sağlıklı Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Favori kadın favori erkek KingWizard 0 356 11.09.2015, Saat:02:05
Son Yorum: KingWizard
  Kız 10 erkek 14 yaşındaydı... KingWizard 0 406 31.08.2015, Saat:02:13
Son Yorum: KingWizard
  "Satılık ülke" iken örnek ülke oldu KingWizard 0 411 02.07.2015, Saat:03:44
Son Yorum: KingWizard
  IŞİD iki erkek çocuğu astı KingWizard 0 386 25.06.2015, Saat:00:33
Son Yorum: KingWizard
  satılık mavi mutasyon ve yeşil pakistan gokidz 2 1,748 08.09.2014, Saat:14:42
Son Yorum: gokidz
Video (Kırşehir) Satılık Çift Sultan Papağanı padisah_40 42 8,772 04.08.2013, Saat:02:56
Son Yorum: padisah_40
  (Vazgeçildi) Satılık Ayaklı Kafes isa 10 3,300 04.08.2013, Saat:00:54
Son Yorum: isa
  (Balıkesir)satılık 2 sultan papağanı ve 2 kafes srp_tlg 36 9,642 04.08.2013, Saat:00:14
Son Yorum: Er-Han
  (Satış iptal)Satılık kafes ozcan34fb 33 6,242 30.07.2013, Saat:06:04
Son Yorum: ozcan34fb
  (Satıldı) erkek pied sultan papağanı.. Kuvayi Milliye 21 3,162 27.07.2013, Saat:16:28
Son Yorum: ömer02



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status